Biografia "Diana. Povestea unei prinţese spusă de ea însăşi", de Andrew Morton, a apărut în portofoliul imprintului Corint Istorie.
În 1992, când această carte a apărut pentru prima oară în Marea Britanie, publicul nu a acordat prea multă atenţie faptului că prinţesa de Wales a participat ea însăşi la elaborarea ei. Se poate spune chiar că a fost privită cu neîncredere şi luată în derâdere de mulţi. Cu timpul însă, tocmai această implicare a celei alintate de presă şi de cei care au simpatizat-o Lady Di a atras aprecierile cititorilor.
După 25 de ani de la moartea sa în urma tragicului accident petrecut la Paris, personalitatea Dianei continuă să captiveze. Această variantă revizuită a biografiei scrise de Andrew Morton cuprinde materiale şi consideraţii noi cu privire la moştenirea spirituală lăsată de cea supranumită „prinţesa poporului”, ca şi la însemnătatea ei pentru casa regală britanică.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Tehnicile performante de redare şi analiză a sunetelor au permis descifrarea pasajelor care abia se pot auzi în discuţiile înregistrate în urmă cu trei decenii şi care nu apar în prima ediţie a cărţii. Pe parcursul lor, Diana dă amănunte despre o serie de aspecte legate atât de viaţa sa personală, cât şi de calitatea ei de membră a casei de Windsor - raporturile sale cu regina, căsătoria nefericită cu prinţul Charles, relaţia dintre acesta şi Camilla, bulimia care a chinuit-o, tentativele de sinucidere - dar şi despre fericirea de a fi mamă şi dorinţa ei de a duce o altă viaţă, departe de privirile indiscrete ale presei aflate în căutare de senzaţional.
Lucrarea biografică a lui Andrew Morton a avut, de-a lungul timpului, o influenţă hotărâtoare asupra imaginii pe care publicul larg şi-a format-o despre monarhia britanică.
În această vară, la Londra, va fi dezvelită statuia prinţesei, o lucrare semnată de Ian Rank-Bradley. Reprezentanţii editurii Corint lansează cu această ocazie, pentru artişti, campania publicitară "#diana21stcentury". Detalii privind regulamentul sunt pe www.corint.ro. Valoarea totală estimată a premiilor este de 24.000 lei.
Librăria Cărtureşti şi Corint organizează pe 30 iunie, de la ora 19.00, o dezbatere online, #diana21stcentury.
Vor fi prezenţi Nigel Bellingham -directorul British Council România, Raluca Michailov - director BP Publishing Media, director Forbes România, Filip Lucian Iorga - istoric, Irina Markovits - consultant de fashion şi imagine publică, Irina Păcurariu - jurnalist TVR, Andreea Hentea - jurnalist TV Mania, Alex Gâlmeanu - fotograf şi Ioana Bâldea Constantinescu - brand manager Editura Corint, moderatoarea întâlnirii.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.