Pinterest vrea să transforme tot mai mulţi utilizatori ai platformei în cumpărători, cu ajutorul Pinterest TV, ce reprezintă o serie de episoade live în care apar creatori de top, informează Variety.
Cu Pinterest TV, creatorii pot prezenta şi marca produsele pentru ca utilizatorii să le poată cumpăra de pe site-ul retailerului.
Episoade vor fi difuzate în fiecare zi a săptămânii şi vor fi înregistrate şi disponibile pentru vizionare la cerere.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Începând cu 8 noiembrie, episoadele vor fi difuzate de luni până vineri, de la 3 p.m. PT/ 6 p.m. ET, în SUA, pe versiunea iOS a aplicaţiei Pinterest.
Pentru a viziona episoadele Pinterest TV, utilizatorul poate accesa iconiţa TV din colţul din stânga sus a aplicaţiei.
În capitolele transmise live, cei care le urmăresc pot interacţiona cu gazdele şi pot adresa întrebări prin chat, iar în fiecare vineri, printr-o sesiune live, produsele din branduri ca Patagonia, All Birds, Crown Affair, Melody Ehsani, Outdoor Voices şi Mented vor putea fi cumpărate la preţuri speciale.
Creatorii Pinterest TV pot primi comisioane prin linkuri afiliate şi pot face parteneriate cu branduri pentru conţinut sponsorizat.
Potrivit firmei de cercetare eMarketer, numărul de cumpărători americani pe Pinterest a crescut cu 30,5% în 2020, la 12 milioane. Până la finalul lui 2021, va fi înregistrată o altă creştere de 16,4%, adică până la un total de 13,9 milioane.
Pinterest lansează şi un studio virtual unde producătorii lucrează direct cu fiecare creator pentru a dezvolta un conţinut unic.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.