Auchan România continuă dezvoltarea reţelei ATAC Hiper Discount, formatul cu o politică agresivă de preţuri mici, şi ajunge la 8 magazine cu acest concept, cea mai recentă inaugurare având loc joi, 10 aprilie, în Bucureşti. Sub sloganul „Jos cu preţurile!”, magazinele ATAC propun preţuri mici la scară generalizată, precum şi un sistem de preţuri cu reducere în cascadă pentru cantităţi mai mari, datorită optimizărilor de game şi reducerii cheltuielilor de operare.
Astfel, hipermarketul ATAC Hiper Discount by Auchan, situat pe Şoseaua Chitilei Nr. 242A, propune clienţilor o gamă diversificată de peste 10.000 de articole, inclusiv o ofertă variată de produse, precum şi o selecţie de servicii utile pentru clienţi.
Cu o suprafaţă de peste 6.600 metri pătraţi, ATAC Hiper Discount Chitila răspunde puterii de cumpărare a consumatorilor, oferind un sortiment variat de produse alimentare şi nealimentare, de la fructe şi legume, produse de brutărie şi cofetărie, carne, peşte proaspăt cât şi articole de băcănie, detergenţi şi produse de curăţenie, cosmetice şi articole de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare, produse nealimentare sezoniere şi de primă necesitate, la preţuri foarte avantajoase.

Noul magazin propune o experienţă facilă şi confortabilă la cumpărături, cu alei largi, oferă un parcurs rapid clienţilor, o semnalizare vizibilă a categoriilor şi un număr mare de case de marcat, atât case cu servicii de scanare şi încasare asigurate de casieri, cât şi case care pot fi operate în regim self check-out. Peste 100 de angajaţi lucrează în ATAC Hiper Discount Chitila, iar magazinul este deschis zilnic în intervalul 7:00-22:00. De asemenea, magazinul este complet echipat cu soluţii de accesibilitate pentru persoane cu dizabilităţi, respectiv: parcare conform normativului, zone speciale de pick-up şi drop off pentru taxi & ridesharing, culoar tactil pentru nevăzători, serviciu de însoţire la cumpărături, coşuri de cumpărături speciale pentru persoanele în fotoliu rulant, cod QR pe vitrine cu apelare directă către serviciul clienţi, acces facil la cântarul din zona de legume & fructe, case de marcat dedicate, cu spaţii mai largi, precum şi rampă dedicată de acces la zona SGR.
„Deschiderea primului magazin ATAC în Bucureşti reprezintă un pas important în dezvoltarea acestui concept care a fost foarte bine primit în celelalte oraşe din ţară. ATAC Chitila este un concept hiper discount cu o rază de atracţie regională pentru Bucureşti şi Ilfov, ceea ce înseamnă că mulţi clienţi sunt dispuşi să parcurgă distanţe mai mari tocmai pentru a beneficia de preţuri mai avantajoase, un comportament întâlnit şi în alte locaţii din ţară. În acest sens, continuăm să investim în acest format de discount ca parte a angajamentului nostru de a proteja puterea de cumpărare a românilor, oferindu-le preţuri mai avantajoase. Suntem încântaţi că locuitorii din apropiere şi din întreaga zonă a Bucureştiului vor putea acum să beneficieze de acest concept inovativ şi de preţuri excepţionale”, a declarat Ioana Toşa, Director Vânzări Auchan Retail România.
ATAC integrează componenta Auchan Retail Media oferind vizibilitate brandurilor şi ducând impactul acestora la alt nivel, printr-un ecosistem complet de comunicare 360, bazat pe date, care le oferă soluţii şi opţiuni publicitare extrem de ţintite, măsurabile şi eficiente, cu beneficii atât pentru furnizori, cât şi pentru consumatori. Auchan Retail România a fost primul retailer din ţară care a lansat iniţiative coordonate de retail media încă din 2017.
Odată cu deschiderea magazinului ATAC Chitila, Auchan îşi extinde reţeaua de hipermarketuri discount la 8 locaţii, acoperind judeţe precum Braşov, Prahova, Timiş, Mureş, Galaţi, Satu Mare, Sibiu şi Bucureşti. Mai mult, datorită succesului înregistrat pe plan local, conceptul a fost exportat şi în Polonia, unde Auchan a deschis primele două unităţi ATAC în 2024. ATAC a devenit astfel primul concept de retail dezvoltat de la zero de echipa din România şi exportat la nivel internaţional.
Cum oferă ATAC preţuri mult mai bune în retailul local
Conceptul de hiper discount răspunde puterii de cumpărare a românilor, cu un sortiment variat de produse, atât mărci şi produse româneşti, branduri internaţionale consacrate, cât şi produse marcă proprie la un excelent raport calitate-preţ. Preţurile sunt reduse ca urmare a unor investiţii ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spaţiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum şi reducerea costurilor de transport şi a investiţiilor în decor şi publicitate. Totodată, în ATAC, retailerul aprovizionează şi manipulează produsele la palet şi bax, utilizând un mobilier adaptat, prezintă game de produse esenţiale, reduce consumabilele, ambalajele şi spaţiile de depozitare şi negociază achiziţia de cantităţi mari pentru preţuri mai bune.
În plus, clienţii magazinului ATAC Chitila au oportunitatea de a contribui în mod activ la protejarea mediului înconjurător prin serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Zero Risipă unde alimentele care se apropie de termenul de expirare pot fi achiziţionate la un preţ redus, dar şi cu sistemul de Garanţie – Returnare pentru colectarea ambalajelor cu sigla Ambalaj cu garanţie, prin intermediul căruia aceştia sunt recompensaţi cu 0,6 lei pentru fiecare ambalaj returnat, beneficiul suplimentar de 10 bani faţă de garanţia SGR fiind oferit sub formă de voucher de fidelitate pe cardul MyCLUB sau MyBusiness CLUB.
Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu peste 450 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în staţiile Petrom, 21 magazine în franciză Simply by Auchan, precum şi magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.