Nordis Group pregăteşte deschiderea Hotelului Nordis Mamaia 5 stele şi îl recrutează în funcţia de General Manager pe Corneliu Ghimbăşanu din celebrul lanţ de hoteluri ultra-luxury, Aman Resorts. Cu o carieră impresionantă de peste 30 de ani în industria ospitalităţii, Corneliu Ghimbăşanu se întoarce în România motivat să aducă o abordare inedită în turismul de leisure, cu obiectivul principal de a marca începutul unei noi etape în turismul românesc.
Singurul dezvoltator de ansambluri hoteliere şi rezidenţiale de 5 stele din România a finalizat construirea corpurilor de hotel Nordis Mamaia şi se ocupă de ultimele detalii ale amenajării de interior. În prezent, echipa care se ocupă de operarea hotelieră se măreşte şi pentru a implementa o strategie integrată pe termen lung, Nordis Group a recrutat un profesionist cu experienţă pe nişa pe care doreşte să o dezvolte – 5 stars leisure resort. Specializat în managementul hotelier de ultra-lux, Corneliu Ghimbăşanu este un profesionist desăvârşit cu viziune, focusat pe experienţele exclusiviste, unde condiţiile şi serviciile depăşesc cele mai înalte aşteptări. În cei 30 de ani de activitate în industria ospitalităţii, a activat cu succes în resorturi de lux şi hoteluri de cinci stele din întreaga lume, în locaţii precum Turks&Caicos din Caraibe, Maldive, Dubai, Londra, Muntenegru şi Miami.
Corneliu Ghimbăşanu se întoarce acasă după 30 de ani în străinătate, dintre care ultimii 12 ani în celebrul lanţ de hoteluri ultra-luxury Aman Resorts, probabil cea mai exclusivistă reţea de resorturi de 5 stele şi vine în România de la celebrul hotel Amanyara Providenciales din Turks and Caicos – Caraibe, pentru a coordona întreg resortul hotel&residences Nordis Mamaia. Aman Resorts operează 34 de hoteluri, resorturi şi ansambluri rezidenţiale în 20 de ţări, din care 15 proprietăţi sunt localizate în zone spectaculoase, protejate de UNESCO. Fiind una dintre cele mai exclusiviste staţiuni din Caraibe, care beneficiază de un cadru natural de excepţie, cu apă turquoise, Amanyara se adresează unei nişe de turişti de înaltă clasă, fiind în topul preferinţelor celebrităţilor de talie mondială. Printre vedetele care obişnuiesc să meargă în vacanţe la Amanyara, se numără: Leo Messi, Brad Pitt, Will Smith, Zac Efron, Kim Kardashian, David Beckham şi Courtney Cox. Cu o popularitate mare în rândul celebrităţilor, resortul este o referinţă a vacanţelor de lux la nivel internaţional.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
În parcursul său profesional, Corneliu Ghimbăşanu a coordonat activităţi şi în cadrul Aman Resort – Aman Sveti Stefan, Muntenegru, din poziţia de Resort Manager, o altă destinaţie a amatorilor de servicii fără cusur. Aici a avut loc nunta numărului 1 mondial în tenis, Novak Djokovic şi s-au organizat sejururi excepţionale pentru celebrităţi aflate în vacanţă, precum Robert de Niro, Salma Hayek sau Jessica Alba. Anterior, acesta a activat şi în celebrele hoteluri Amanruya din Bodrum-Turcia, Amanjena din Maroc, Velassaru Maldive, Jumeirah Carlton Tower Hotel din Londra, precum şi Royal Caribbean International din Florida, Statele Unite.
„Mă întorc în România pentru că aici sunt rădăcinile mele şi iubesc bogăţiile naturii, dar mai ales oamenii calzi. Consider că în incursiunea mea profesională am dobândit experienţa necesară care îmi dă la acest moment viziunea de a aduce o contribuiţie semnificativă în turismul românesc. Sunt mândru să pot pune la dispoziţie cunoştinţele mele în acest proiect ambiţios şi să contribui la promovarea României ca destinaţie turistică de calibru mondial. Valorile şi potenţialul acestei ţări sunt imense, iar Nordis Group îmi oferă cadrul perfect pentru a pune în practică această viziune. Odată ce am văzut şi înţeles conceptul celui mai mare hotel & residence de 5 stele din România – Nordis Mamaia, cred cu tărie că avem o adevărată comoară, care deschide oportunităţi infinite ce au la bază turismul de leisure, în cea mai populară staţiune de pe litoral.
Ansamblul dispune de facilităţi multiple de wellbeing, disponibile tot timpul anului: un SPA impresionant, sală de fitness, piscine interioare şi exterioare, 12 restaurante şi cafenele, sală polivalentă pentru evenimente, ballroom, locuri de joacă, Cinema VIP, centru de beauty, clinică de recuperare medicală, plajă privată; deci avem pârghiile necesare pentru a face Nordis Mamaia să strălucească şi ţine de noi să ne asigurăm că serviciile oferite vor fi la înălţimea aşteptărilor. Etapa de preopening de la Nordis Mamaia este una importanta in viaţa hotelului, mai ales că este un moment extrem de dorit de către public. Ştiu că fost un drum lung, mai este puţin, astăzi punem la punct ultimele detalii de organizare şi funcţionare, dar rezultatul merită toate aşteptările şi vrem ca această deschidere să iasă perfect.
În toţi aceşti ani, am învăţat că orientarea spre client, la nivel de 5 stele, înseamnă atenţie maximă la nevoile şi aşteptările oaspeţilor, pro-activitate, servicii excelente, menţinerea măsurilor de siguranţă, respectarea dreptului la viaţă privată şi îmbunătăţirea calităţii produselor şi serviciilor. Am coordonat sejururi pentru oaspeţi de seamă, pentru care fiecare moment necesita o mobilizare de forţe, creativitate, precizie şi rigurozitate în execuţie. Toţi clienţii sunt importanţi, dar vedetele necesită servicii de personalizare aparte şi consider că de fiecare dată am găsit mixul perfect pentru experienţe unice” povesteşte Corneliu Ghimbăşanu, General Manager Nordis Mamaia Hotel. Noul General Manager va stabili strategia hotelului Nordis Mamaia şi va adapta toate planificările existente pentru o aliniere integrată cu viziunea sa, în acord cu politica şi filosofia brandului Nordis. În perioada imediat următoare, focusul echipei este pe inaugurarea hotelului. Etapa de soft opening este menită să creeze o sinergie între oferta serviciilor hoteliere şi aşteptările turiştilor şi clienţilor care vor beneficia de experienţa Nordis, pentru a observa tot ce se poate îmbunătăţi şi a stabili standardul de ospitalitate ce va crea conexiunea autentică Nordis. Corneliu Ghimbăşanu este hotărât să inspire şi să contribuie la o cultură organizaţională orientată către excelenţă şi satisfacţia clienţilor, aşa cum a reuşit în multiplele roluri avute, unde a coordonat echipele în cadrul lanţurilor hoteliere de prestigiu. Cu o personalitate caldă, dar impunătoare, Corneliu Ghimbăşanu îşi propune să consolideze echipa Nordis Mamaia Hotel pentru a atinge performanţa în cel mai scurt timp.
Lider entuziast, el este hotărât să ofere personalului un mediu de lucru pozitiv şi prietenos, dar mai ales reperele, pentru ca abordarea, stilul de comunicare şi interacţiune cu turiştii să fie în acord cu cel mai înalt standard de servicii de lux disponibile în curând la Nordis Mamaia. „Îmi propun să dezvolt o echipă de profesionişti pasionaţi, care să îmbrăţişeze viziunea spre perfomanţă şi angajament pentru calitate şi ospitalitate. Pentru a putea oferi servicii de calitate trebuie să avem focus pe oameni şi conexiunile dintre oameni. Consider că factorul cheie al succesului în turismul de leisure stă într-un mediu de lucru motivant şi inspiraţional, în care fiecare membru să-şi poată dezvolta la maximum abilităţile şi să se identifice cu misiunea Nordis, de a oferi experienţe unice şi memorabile. Vreau ca politica serviciilor Nordis Mamaia să fie caracterizată drept artă în a lucra cu şi pentru oameni”, a mai menţionat Corneliu Ghimbăşanu. Cu un parcurs profesional caracterizat de învăţare continuă şi colaborări cu personalităţi influente din industrie, Corneliu Ghimbăşanu aduce o abordare fresh şi inspirată la conducerea Hotelului Nordis Mamaia, având ca obiectiv principal oferirea unei experienţe integrate unice, ce defineşte un lifestyle de 5 stele. „Începem o nouă etapă în evoluţia Nordis Group şi în misiunea noastră de a crea experienţe autentice şi excepţionale în materie de turism. Suntem încântaţi să-l primim în echipa noastră pe Corneliu Ghimbăşanu, un profesionist român, cu o carieră desăvârşită în industria hotelieră internaţională. Corneliu aduce în echipa Nordis Group un palmares solid de realizări şi o viziune inovatoare, care se aliniază perfect cu strategia, valorile, standardele şi ambiţia companiei, de a pune România pe harta destinaţiilor de top din Europa. Este foarte important pentru noi ca General Managerul Nordis Mamaia Hotel, pe lângă experienţa extraordinară pe care o are, să înţeleagă industria turismului din România, cultura şi preferinţele turiştilor locali, dar mai ales, să poată oferi perspectiva necesară dezvoltării şi atragerii turiştilor străini. Cu o expertiză relevantă în gestionarea operaţiunilor hoteliere în locaţii premium şi în oferirea unor servicii de calitate superioară, Corneliu Ghimbăşanu împărtăşeşte pasiunea şi angajamentul Nordis pentru excelenţă. Întreaga activitate a echipei de strategie de până acum a aliniat procedurile noastre la standarde internaţionale, în acord cu obiectivul pe care îl avem pentru Nordis Mamaia. Noul General Manager preia aceste direcţii şi printr-o viziune proprie, le va implementa în etapele ce urmează. Este un rol esenţial în strategia de poziţionare în industria hotelieră a Nordis Mamaia Hotel, ca resort de leisure deschis tot timpului anului, o destinaţie de top pentru toţi turiştii interesaţi de experienţe de 5 stele”, a declarat Emanuel Poştoacă – Fondator Nordis Group. Nordis Group pregăteşte inaugurarea Nordis Mamaia Hotel şi va anunţa oficial, în următoarea perioadă, data de deschidere. În cadrul unui proces de soft opening al celui mai mare hotel de 5 stele din România, primele experienţe la Nordis Mamaia vor include servicii de cazare premium, room cleaning, room service, concierge, valet parking şi serviciile aferente facilităţilor dezvoltate în etapa I a ansamblului, precum restaurant, cafenele, piscină, magazine, loc de joacă pentru copii.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.