Transilvania DIH, primul centru de inovare digitală din România, care acţionează în Regiunea Nord-Vest, recunoscut ca operaţional de către Comisia Europeană, devine The Digital Innovation Hub în Transilvania şi îşi propune ca în următorii trei ani să educe şi să susţină procesele de transformare digitală a sute de IMM-uri româneşti aflate la început de drum, a anunţat Bianca Muntean, fondator şi coordonator al proiectului, pe scena Operei Naţionale din Cluj Napoca unde a avut loc ieri IQ DIGITAL Summit, cel mai amplu eveniment despre impactul inteligenţei artificiale în societate şi business.
În faţa a peste 1.400 de antreprenori români, coordonatorul The Digital Innovation Hub în Transilvania (TDIHT) a prezentat noua identitate vizuală, parte a strategiei de brand şi noii poziţionări, un demers susţinut de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, cu finanţare din partea Uniunii Europene, în cadrul Orizont 2020, dezvoltat de echipa de experţi Brandocracy, coordonată de Anca Rarău.
Astfel, The Digital Innovation Hub în Transilvania (TDIHT) îşi consolidează rolul şi misiunea de a crea o comunitate în jurul conceptului de digitalizare precum şi de a accelera accesul antreprenorilor români la beneficiile inovaţiei în IT.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
”The Digital Innovation Hub in Transilvania este unul dintre cei mai dinamici actori în domeniul inovării şi transformării digitale şi suntem mândri să oferim acest ecosistem extins, care aduce împreună companii, start-up-uri, administraţia locală, universităţi şi alte organizaţii, toate axate pe dezvoltarea şi implementarea soluţiilor digitale de vârf. Suntem nerăbdători să implementăm noua noastră strategie în toate aspectele activităţii noastre. Vrem să sprijinim evoluţia şi creşterea cât mai multor organizaţii şi firme din regiune, oferindu-le acces la expertiză de vârf şi servicii personalizate care să le ajute să-şi atingă obiectivele de business, cu ajutorul digitalizării”, a declarat Bianca Muntean, fondator TDIHT.
The Digital Innovation Hub in Transilvania a lansat, recent, o nouă invitaţie antreprenorilor români şi administraţiilor locale din regiunea Nord-Vest să aplice pentru a fi sprijiniţi, de către specialiştii TDIHT, în procesele de digitalizare. ”În 6 iunie, am deschis cel de-al doilea apel de selecţie a beneficiarilor, valabil până la data de 30 septembrie 2023, prin care se pot accesa servicii în valoare de până la 120.000 de euro. Deja, în cadrul primului apel, derulat la începutul acestui an, am selectat 28 de companii din Transilvania care vor beneficia de suportul nostru pentru a se dezvolta”, a spus Bianca Muntean.
“Prin noua strategie de brand şi poziţionare, The Digital Innovation Hub in Transilvania transmite un mesaj de facilitator, de lider care oferă suport, se asigură că nu rămâi în urmă şi te ghidează să creezi conexiuni valoroase la nivel uman şi de business. Astfel, se genereează acel spaţiu sigur unde membrii comunităţii nu doar că sunt la zi cu cele mai noi informaţii despre digitalizare, dar se simt confortabil cu inovaţia, cu digitalizarea, cu schimbarea, fiind inspiraţi să acţioneze”, a declarat Anca Rarău, Brand & marketing strategist, fondator Brandocracy.
Menirea The Digital Innovation Hub in Transilvania este să aducă împreună antreprenorii şi specialiştii în digitalizare, astfel încât oamenii potriviţi să colaboreze pentru a genera rezultate valoroase în business şi în societate. Aceasta este şi simbolistica noii identităţi vizuale.
„Digitalizarea şi inteligenţa artificială au devenit deja parte din viaţa de zi cu zi a oamenilor, iar pe măsură ce este introdusă în practica de business, inovaţia stimulează creşterea noilor industrii, având potenţialul de a transforma modul în care funcţionează companiile şi chiar de a le revoluţiona activitatea. The Digital Innovation Hub in Transilvania a înţeles că procesul de construcţie de brand şi strategia de marketing reprezintă o investiţie foarte importantă care ajută întregul ecosistem să evolueze şi să-şi atingă obiectivele”, a adăugat Anca Rarău, Brand & marketing strategist, fondatorul Brandocracy.
Echipa de proiect a fost reprezentată din partea The Digital Innovation Hub in Transilvania de Bianca Muntean, coordonator şi fondator, Mihai Pop, Manager Operaţiuni, Adela Bernad, Specialist Comunicare & PR, Antonia Duma, Specialist Comunicare & PR, Andreea Toma, Manager de Proiect, iar din partea Brandocracy de Cipriana Stan - Senior Digital Strategist, Georgiana Iancu - Management & Marketing Strategist, Alexandru Ion – Senior Designer, Anca Rarău – Brand & marketing strategist.
Despre:
The Digital Innovation Hub în Transilvania este un consorţiu regional format din 14 organizaţii, 6 parteneri şi 8 parteneri asociaţi, care a fost creat în 2017 de principalii actori de inovare din regiunea de Nord-Vest a României. Misiunea asumată de TDIHT este de a consolida ecosistemul regional de inovare şi de a accelera procesul de transformare digitală a IMM-urilor şi a sectorului public. TDIHT are un rol strategic în catalizarea potenţialului şi a capacităţilor regionale de inovare. Pe de altă parte, acţionează ca furnizor de competenţe, know-how, programe de inovare, sprijin pentru startup-uri şi IMM-uri. Viziunea TDIHT este de a creşte competitivitatea, printr-un amestec inovator între tehnologii, competenţe, abordare sistemică, modele operaţionale, iar în acest scop angrenează şi implică actorii regionali relevanţi şi se adaptează proactiv la tendinţele europene şi globale. TDIHT a fost prezentat ca exemplu de bună practică în raportul de recomandări publicat de Grupul European de Experţi în Clustere din cadrul Comisiei Europene, pentru parteneriatul puternic construit în cadrul DIH şi pentru abordarea transsectorială.
TDIHT este parte din Reţeaua Europeană a Centrelor de Inovare Digitală (EDIH) şi a accesat o finanţare din programul Europa Digitală şi din partea guvernului României prin POCIDIF. Este primul DIH operaţional din România, recunoscut în 2019 drept „Fully Operational DIH” de către Comisia Europeană JRC şi, de asemenea, finalist la Digital Innovation Hub Champion Challenge 2019 de la Madrid. TDIHT este, de asemenea, coordonatorul reţelei naţionale a DIH-urilor româneşti pe platforma DIHNET.EU şi iniţiatorul asociaţiei reprezentative a DIH-urilor din România, RODIH. www.transilvaniadih.ro
Brandocracy: Lansat în septembrie 2017, Brandocracy este un concept-platformă ce reuneşte profesionişti cu competenţe şi experienţă ridicată care asigură consultanţă în construcţia de brand, marketing strategic, identitate vizuală, customer experience şi employer branding, pentru firme din diverse domenii de activitate, cu expunere naţională şi internaţională. În spatele oricărui brand sunt oameni. Brandocracy este conceptul prin care sunt aduse împreună acele persoane, percepţii şi decizii care dau forţă unui brand. În procesul de consultanţă sunt integrate obiectivele de business cu cele de brand, iar strategia de marketing e construită având permanent în atenţie cultura organizaţională, un leadership autentic şi experienţa clienţilor. Portofoliul de proiecte ale Brandocracy numără peste 50 de companii româneşti şi internaţionale, branduri care îşi desfăşoară activitatea în domenii variate: medical, IT, construcţii, financiar, HoReCa, educaţie, turism, juridic, arhitectură, distribuţie, producţie materiale de construcţie, cultural, media, dar şi clienţi individuali – pentru zona de personal branding.
Efectele generate în business în urma proiectelor realizate de Brandocracy reprezintă unul dintre motivele pentru care fondatorul Brandocracy a fost unul dintre finaliştii Business Awards Review, ediţia 2022, la categoria ”Antreprenorul Anului”. www.brandocracy.ro
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.