Pentru vara lui 2024, HUGO e entuziasmat să lanseze campania globală pentru noua sa colecţie casual elevat cu design contemporan. Brandul şi platforma sa de campanie #HUGOYourWay continuă să ofere mai mult spaţiu experimental, cu ambiţia de a fi brandul premium preferat al generaţiei sociale de changemakers, care consideră stilul vestimentar creativ ca o expresie a individualităţii sale.
Distribuţia noii campanii, fotografiate de Stuart Winecoff, include talente din industriile creative – Reezy, Jasmine Jobson, Teezo Touchdown, Rikimaru, Cara Taylor şi Vinnie Hacker – susţinând poziţia brandului de penetrare tot mai mare în fashion şi cultură la nivel global.
Roşul recognoscibil HUGO este unificatorul campaniei. Această nuanţă distinctivă îşi face apariţia în tot conţinutul creativ, pentru a aminti privitorilor că rebeliunea pură şi originalitatea puternică sunt parte din ADN-ul brandului.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Noua colecţie este definită de abordări moderne ale costumului, prezentat în culori pastel estompate şi un mix de design riguros cu siluete mai fluide supradimensionate. Piese metalice, articole cu logo-ul brandului, topuri scurte şi accesorii statement completează selecţia în stil recognoscibil avangardist.
Pentru a-şi cimenta conexiunea cu generaţia socială, HUGO va promova în social media noua colecţie şi campanie, pentru a crea buzz. În offline, aranjamentele din vitrine şi din magazinele fizice se vor focaliza pe codul vestimentar caracteristic al brandului, promovând şi mai puternic abordarea îndrăzneaţă HUGO pentru vara 2024.
Colecţia de vară 2024 de la HUGO este disponibilă deja în magazinul HUGO din Băneasa Shopping City, Bucureşti.
Despre HUGO şi HUGO BOSS:
HUGO, brandul mai tânăr al lui HUGO BOSS, oferă o platformă de exprimare a unui stil vestimentar autentic. Implicat la nivel global şi fluent cultural, brand-ul crează îmbrăcăminte cu individualitate şi atitudine pentru cei neconvenţionali; cei care impun trendurile, nu le urmează. În plus, parfumurile licenţiate HUGO, ceasurile, ochelarii de soare şi colecţia pentru copii conturează un spirit tânăr. HUGO BOSS este una dintre companiile de top din segmentul premium al industriei vestimentare globale. Grupul oferă colecţii în 132 de ţări prin circa 7.400 puncte de vânzare şi online în 70 de ţări via hugoboss.com. Cu aproximativ 17.000 de angajaţi în toată lumea, compania bazată în Metzingen (Germania), a marcat vânzări în valoare de 3,7 miliarde de euro în anul fiscal 2022.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.