Guinness aduce şi anul acesta în România atmosfera irlandeză autentică de sărbătoare, în perioada 15-17 martie, cu ocazia St. Patrick's Day, când este celebrată ziua naţională a Irlandei. Această aniversare cu tradiţie a devenit un eveniment global emblematic şi una dintre cele mai faimoase celebrări din lume, reunind anual peste un miliard de oameni din peste 200 de ţări.
Guinness oferă iubitorilor de bere din România oportunitatea de a trăi experienţa vibrantă specifică acestei celebrări speciale în puburile şi cluburile din ţară, savurând aroma inconfundabilă a pintului perfect de Guinness, simbol prin excelenţă al spiritului irlandez.
Consumatorii români care vor să petreacă ca un irlandez se pot alătura sărbătorii în locaţiile partenere sau pot accesa într-un mod inedit magia lumii Guinness, cu ajutorul unui filtru AR dedicat. Acesta îi introduce într-un mod inovator în universul acestui brand emblematic, prin scanarea unui cod QR sau prin accesarea link-ului https://ee.guinness.com/. Astfel, participanţii pot face în timp real poze încadrate virtual de celebrul pint de Guinness, împărtăşind cu întreaga comunitate energia şi buna dispoziţie specifice St. Patrick's Day.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
„În fiecare an în preajma zilei de 17 martie ne bucurăm de energia molipsitoare a acestei sărbători globale extraordinare, al cărei punct central este forţa magnetică a prieteniei, alături de pasiunea pentru calitate şi excelenţă. Îi invităm pe toţi doritorii să se bucure de un weekend cu iz de festival şi de experienţa legendară a pintului perfect de Guinness, de nelipsit”, spune Loredana Stoica, Senior Brand Manager Carlsberg & Specialties.
„Povestea brandului Guinness este o sursă inepuizabilă de experienţe emblematice, caracterizate de inovaţie, pasiune şi originalitate. Una dintre acestea poate fi retrăită an de an cu ocazia St. Patrick's Day, o aniversare cu tradiţie, care ne aduce privilegiul de a face accesibilă consumatorilor din România o experienţă autentică irlandeză alături de Guinness. Ataşamentul faţă de brand şi faţă de această celebrare a excelenţei este vizibilă în entuziasmul şi devotamentul comunităţii, în creştere de la un an la altul”, adaugă Cristina David, Marketing Services & PR Director.
În weekendul 15-17 martie, Guinness invită iubitorii brandului să-şi dea întâlnire în locurile lor preferate din oraş şi să celebreze cea mai cunoscută zi naţională de pe mapamond. Conform tradiţiei irlandeze, cele mai bune poveşti sunt spuse între prieteni, iar Guinness este alegerea perfectă pentru cei care îşi doresc o călătorie remarcabilă în inima Irlandei.
Despre Guinness
În 1759, Arthur Guinness a fondat o poveste de success, iar de atunci şi până astăzi, Guinness s-a dedicat producerii berii de cea mai înaltă calitate, combinând tradiţia cu inovaţia. Cu o atenţie deosebită pentru detalii, procesul de fabricaţie include 251 de verificări şi tehnologii emblematice, precum celebrele widget-uri pe bază de azot, oferind o textură distinctă a berii şi o experienţă autentică de consum. Guinness este prezentă pe piaţa din România încă din 1996 şi continuă să bucure inimile consumatorilor, făcând parte din segmentul de piaţă al berilor premium.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.