Anul acesta DiKa, brandul de modă premium bulgar, marchează un eveniment important - 25 de ani de prezenţă pe piaţa din România. De la deschiderea primului său butic pe Bulevardul Magheru nr. 34 din Bucureşti, pe 25 septembrie 1999, DiKa a devenit un nume de încredere în lumea modei, cunoscut pentru designul său elegant, articolele vestimentare de înaltă calitate şi stilul atemporal.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Abilitatea unică a brandului de a îmbina impecabil elementele clasice cu tendinţele contemporane l-a transformat într-un favorit printre românii preocupaţi de modă. Astăzi, DiKa operează şase buticuri în toată ţara, inclusiv locaţii din Bucureşti, Constanţa şi Sibiu, servind drept destinaţie preferată pentru cei care apreciază îmbrăcămintea premium şi o experienţă de cumpărături sofisticată.                                                                                                 

Noua colecţie: eleganţa atemporală întâlneşte confortul modern

Evenimente

30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMAG
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris

Colecţia Toamna/Iarna ’24 prezintă paltoane confortabile, din lână de înaltă calitate, ideale pentru lunile mai reci, precum şi o varietate de costume din tweed care realizează echilibrul perfect între clasic şi contemporan. Asociate cu rochii şi fuste, aceste piese versatile oferă atât stil, cât şi confort.

Tricotajele moi, un alt reper important al colecţiei, asigură un aspect confortabil, dar elegant, în timp ce costumele clasice cu pantaloni oferă o opţiune sofisticată pentru orice ocazie. Pentru cei care doresc să facă o declaraţie, piesele de culoare albastru deschis ale colecţiei ies în evidenţă ca articole obligatorii, aducând o notă proaspătă şi elevată oricărei garderobe.

O moştenire a măiestriei europene

Succesul DiKa în România şi în toată Europa îşi are rădăcinile în angajamentul său faţă de calitate, durabilitate şi transparenţă. De la înfiinţare, în urmă cu aproape 30 de ani, brandul a adoptat un model de afaceri integrat vertical, controlând fiecare pas al procesului de producţie - de la crearea ţesăturii până la îmbrăcămintea finală - în cadrul propriilor sale unităţi. Acest lucru asigură cele mai înalte standarde de măiestrie şi consecvenţă.

De când s-a alăturat grupului E. Miroglio în 2017, DiKa şi-a consolidat capacităţile de producţie, cu 95% dintre ţesăturile sale provenind din fabricile grupului din Bulgaria, Italia şi Serbia. Rezultatul este o îmbrăcăminte care este 100% fabricată în Europa, respectând legile stricte ale muncii, reglementările de mediu şi concepută pentru a fi purtată pe termen lung.

Privind înainte: viitorul stilului

Acum, când DiKa sărbătoreşte cea de-a 25-a aniversare în România, brandul continuă să privească spre viitor, cu dedicaţie pentru inovaţie, calitate şi satisfacţia clienţilor. Conceptul de one-stop-shop al DiKa oferă clienţilor confortul de a crea un look complet, de la îmbrăcăminte la accesorii, într-o singură vizită la oricare dintre magazinele sale monobrand.

Pe măsură ce brandul marchează această aniversare specială, este încântat să-şi continue călătoria alături de femeile din România, aducându-le piese frumoase, lucrate cu atenţie pentru mulţi ani de acum înainte.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.