Remix Second Hand, retailer online ce operează în Polonia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Cehia şi Bulgaria, lansează un nou proiect în România - "Vinde către Remix", care va permite clienţilor săi să-şi vândă articolele de îmbrăcăminte şi accesoriile pe remixshop.com, aducându-le astfel mai mult spaţiu în garderobă, dar şi un profit. Campania "Vinde către Remix" a fost lansată în Bulgaria în luna iulie 2017, iar pe piaţa românească va fi lansată pe 9 octombrie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Proiectul iniţiat de Remix se adresează tuturor celor care au în dulapul lor piese vestimentare pe care nu le mai poartă sau pe care nu le-au purtat niciodată. Mecanismul campaniei este simplu: utilizatorii solicită un REmix Bag prin intermediul contului de pe remixshop.com (ce le va fi livrat gratuit), în care vor putea introduce articolele de îmbrăcăminte care corespund criteriilor descrise pe site, le vor trimite înapoi la Remix (din nou gratuit), după care acestea vor fi sortate şi evaluate. Produsele aprobate vor fi fotografiate şi publicate pe site, spre vânzare. Odată vândute, proprietarii lor vor primi un procent din preţ.

"Majoritatea oamenilor deţin haine frumoase pe care nu le mai poartă din diferite motive, dar dăruirea, donarea sau revânzarea lor poate fi o sarcină dificilă, consumatoare de timp. De la bun început, business-ul nostru a avut în centrul atenţiei procesul de reciclare şi credem că, oferind hainelor o viaţă mai lungă, ajutăm mediul înconjurător", spun reprezentanţii Remix.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Compania Remix este prezentă în România din 2014. De la lansare şi până în prezent, piaţa din România a crescut semnificativ, reprezentând aproximativ 30% din veniturile companiei. Astfel, România este a doua cea mai importantă piaţă după Bulgaria. Cel mai scump produs vândut prin remixshop.com, o blană de blană Gucci, a fost achiziţionată de un client român pentru aproximativ 1.100 de euro.

În urma incidentului de vara trecută, atunci când depozitul principal al Remix a luat foc, compania a pierdut majoritatea produselor pe care le comercializează în mai multe ţări din UE. În ciuda daunelor suferite după incendiu, compania a reuşit să reia rapid activitatea şi să continue să se extindă.

Despre Remix

Remix Second Hand este unul dintre principalii retaileri online din Europa de Est, de pe nişa second hand. Compania activează pe două segmente de piaţă în creştere – second hand fashion şi e-commerce. În 2012, compania s-a lansat pe o nişă încă suficient neexplorată, având în vedere că la acea vreme pe piaţa online dedicată modei second hand, din Europa, nu existau jucători mari.

În octombrie 2012, Remix s-a fost lansat în Bulgaria cu aproximativ 1000 de produse. Aproape 5 ani mai târziu, în iulie 2017, retailerul online uploadează zilnic 15.000 de produse şi menţine o ofertă de cel puţin 100.000 de produse ce provin de la 5.000 de branduri. De la lansare, veniturile companiei au crescut anual de 3.5 ori. Anul trecut, compania a primit o investiţie de 8 milioane de euro de la Mezzanine Management, unul dintre cele mai importante fonduri de investiţii din Europa Centrală şi de Est.

Extinderea către noi pieţe a început în 2014 cu Grecia şi România. A continuat în Polonia în 2015 şi Ungaria, Slovacia şi Cehia în 2017. Retailerul online Remix deserveşte toate pieţele străine din sediul său din Sofia.

Moda second hand de înaltă calitate provine din SUA şi din Europa de Vest, însă Remix intenţionează să-şi extindă operaţiunile şi să furnizeze produse chiar de la clienţii săi, promovând astfel ideea de reciclării articolelor de îmbrăcăminte, oferindu-le o a doua şansă şi prelungindu-le durata de viaţă. Industria de fashion este în prezent a doua în lume, după ce cea petrolieră, care contribuie la încălzirea globală. Remix susţine ferm motto-ul său: “Reuse, Reduse, Remix”, contrar tendinţelor din mass market fashion.

Principalul avantaj al cumpărăturilor second hand prin intermediul unui e-shop specializat este calitatea garantată a produselor. Remix are o echipă dedicată care verifică în detaliu fiecare produs înainte ca acesta să fie disponibil online, pe remixshop.com.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.