Eşti un antreprenor român, iar facturile îţi întrerup ritmul? Află că poţi scăpa de grija lor mulţumită programului de facturare electronică de la StillCo. Vrei să ştii cum?

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Dacă deţii o afacere, cu siguranţă ai auzit de termeni precum B2B sau SPV din cadrul ANAF-ului. Totuşi, pentru claritate, vom explica ce înseamnă. B2B vine de la business to business, adică, în română, afacere la afacere. Să spunem că eşti un mic producător ce vinde produse mai multor supermarketuri. Datorită faptului că poate fi greu să ţii pasul cu obligaţiile tale fiscale, un astfel de program de facturare electronica te poate ajuta (despre care vom vorbi mai jos). Cât despre SPV, acest acronim înseamnă Spaţiul Privat Virtual.

Ce legătură are programul de facturare cu SPV-ul?

Evenimente

30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMAG
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris

Practic, programul realizat de firma StillCo este un instrument menit să ajute la digitalizarea României, oferind tuturor antreprenorilor opţiunea de a-şi gestiona mai uşor facturile. Aşadar, având în vedere că este vorba de facturi, SPV-ul ANAF-ului este implicit inclus subiectului.

Spaţiul Privat Virtual este un serviciu prin intermediul căruia antreprenorii pot verifica obligaţiile fiscale neplătite şi de a vizualiza decizia de impunere. Pe înţelesul tuturor, prin SPV nu va mai fi necesară deplasarea la sediul administraţiei fiscale pentru a afla aceste informaţii. Aşadar, poţi spune adio cozilor şi al timpului pierdut.

Aici intră în discuţie platforma de eFactura creată de StillCo. Cu ajutorul acestui program, vei putea urmări cu uşurinţă toate facturile de intrare şi ieşire. Pe scurt, sincronizează datele şi te ajută să ţii pasul. Desigur, pentru a fi conform legii, doar facturile originale înregistrate în SPV vor fi luate în considerare. Aşadar, această platformă nu poate funcţiona fără ca utilizatorii să aibă toate documentele în regulă.

Cum funcţionează platforma?

Datorită faptului că este stocată într-un spaţiu Cloud, platforma nu are acces fizic, ci poate fi accesată prin servere. Mulţumită acestui serviciu, vei putea verifica şi gestiona facturile oriunde te-ai afla, atât timp cât ai un device conectat la internet. Cloud-ul este o modalitate de stocare pe internet, iar de aceea nu poate fi accesată offline sau fizic.

La ce mai poţi utiliza factura?

Pe lângă urmărirea facturilor de orice fel, vei putea să gestionezi şi să defineşti produsele şi serviciile pe care le oferi şi să editezi datele precum cotele TVA cu uşurinţă.

Pare mai greu decât este, deoarece unele persoane nu sunt familiarizate cu serviciile online, iar terminologia poate fi un obstacol. De aceea, interfaţa pe care acest program o prezintă este user-friendly, ceea ce facilitează navigarea prin aceasta, cu uşurinţă, pentru a te ajuta. Odată ce o vei încerca, vei intui cum se foloseşte.

Încearcă acum - este gratuit!

Dacă ţi-am stârnit curiozitatea, poţi încerca gratuit această platformă. De ce este gratuită? Deoarece este încă în dezvoltare, iar părerile utilizatorilor contează pentru a o îmbunătăţi. Odată cu perfecţionarea programului, vor fi introduse diferite trei categorii de preţ, potrivite pentru clienţi diverşi. Totuşi, dacă doreşti să încerci acum platforma, vei primi o reducere, în cazul în care doreşti să continui cu acest program. Aşadar, încearcă acum!

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.