Evamar Gold & Trade Company SRL (pe scurt, Evamar), o firmă de referinţă în domeniul ambalajelor şi consumabilelor pentru HoReCa, şi-a dezvăluit planurile ambiţioase pentru anii 2024 şi 2025, având ca obiectiv principal extinderea pe noi pieţe şi creşterea semnificativă a cifrei de afaceri. Cu o serie de iniţiative strategice, compania îşi propune să-şi consolideze poziţia pe piaţă şi să ofere soluţii inovatoare clienţilor săi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Iată câteva detalii pe care le-am aflat de la reprezentantul legal al companiei Evamar despre strategiile şi obiectivele asumate precum şi despre noile pieţe atacate şi creşterea cifrei de afaceri

Extinderea şi creşterea afacerii

Planurile companiei pentru următorii doi ani includ o extindere semnificativă pe pieţe noi, atât la nivel naţional, cât şi pe plan internaţional. În acest context, Evamar îşi propune să atingă noi recorduri în vânzări, consolidându-şi astfel poziţia de lider pe piaţa de ambalaje şi consumabile pentru HoReCa.

Creşterea cifrei de afaceri este un obiectiv esenţial pentru noi. Prin explorarea şi penetrarea unor pieţe noi, vom diversifica portofoliul nostru de clienţi şi vom aduce produse inovatoare pe piaţă”, ne-a declarat directorul general al Evamar.

Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: Raiffeisen Bank

Departamente specializate: raportare şi achiziţii

Pentru a susţine aceste obiective ambiţioase, Evamar a înfiinţat recent două departamente specializate: Departamentul de Raportare a Ambalajelor către Fondul de Mediu şi Departamentul de Achiziţii.

Departamentul de Raportare a Ambalajelor către Fondul de Mediu a fost creat pentru a simplifica procesele administrative pentru clienţi. Acest serviciu esenţial scuteşte partenerii companiei de complexitatea şi povara conformării cu reglementările de mediu. Echipa de experţi a Evamar asigură o gestionare eficientă şi corectă a tuturor cerinţelor legale, oferind astfel clienţilor posibilitatea de a se concentra pe dezvoltarea afacerilor lor fără griji suplimentare.

Crearea acestui departament demonstrează angajamentul nostru de a simplifica procesele pentru clienţii noştri, oferindu-le mai mult timp să se concentreze pe ceea ce contează cu adevărat: dezvoltarea afacerilor lor”, ne-a explicat directorul general al companiei.

Departamentul de Achiziţii, pe de altă parte, gestionează comenzile şi asigură un flux continuu de stocuri, prevenind situaţiile de „out of stock”. Acest departament funcţionează ca un partener de încredere pentru clienţi, monitorizând stocurile şi lansând comenzi în producţie la momentul oportun, garantând astfel disponibilitatea constantă a celor mai solicitate articole.

Prin această abordare proactivă şi anticipativă, ne asigurăm că clienţii noştri nu se confruntă cu lipsuri de stoc, ceea ce contribuie la fluiditatea operaţiunilor şi la creşterea gradului de satisfacţie al acestora”, a adăugat managerul.

Lansarea de produse inovatoare

Evamar investeşte continuu în cercetare şi dezvoltare pentru a aduce pe piaţă soluţii de ambalare inovatoare, adaptate nevoilor în continuă schimbare ale pieţei. Produsele noi, care se vor regăsi, alături de cele existente, pe site-ul Evamar, vor fi dezvoltate pe baza feedback-ului primit de la clienţi şi parteneri, asigurând astfel relevanţa şi competitivitatea pe termen lung.

Inovaţia este în centrul strategiei noastre. Vrem să răspundem celor mai exigente cerinţe ale clienţilor noştri prin produse de calitate superioară şi soluţii inovatoare”, a mai subliniat directorul general al companiei.

Obiective pentru 2024/2025

Pe lângă creşterea cifrei de afaceri şi extinderea pe noi pieţe, Evamar şi-a setat şi alte obiective ambiţioase pentru anii 2024 şi 2025:

  • Îmbunătăţirea experienţei clientului prin optimizarea serviciilor şi oferirea unui suport logistic excelent pentru a asigura o experienţă de cumpărare şi post-cumpărare superioară.
  • Dezvoltarea echipei prin extinderea echipei cu specialişti de top, care să contribuie la inovarea şi eficientizarea proceselor interne.

Evamar se angajează să ofere partenerilor săi nu doar produse de calitate, ci şi un suport continuu şi de încredere, care să le permită să se concentreze pe creşterea şi dezvoltarea propriilor afaceri. Compania este convinsă că, împreună cu partenerii săi, poate atinge noi culmi de succes şi inovaţie.

Previziuni pentru industria ambalajelor

În contextul reglementărilor de mediu din ce în ce mai stricte şi al conştientizării crescânde a publicului cu privire la problemele de mediu, Evamar prevede o creştere semnificativă a cererii pentru ambalaje sustenabile. Materialele reciclabile şi biodegradabile vor deveni standardul în industrie, forţând companiile să inoveze în acest sens.

De asemenea, se aşteaptă o creştere continuă a cererii pentru ambalaje personalizate de înaltă calitate, cu designuri inovatoare, care să ofere o experienţă estetică şi personalizată consumatorilor moderni.

Astfel, compania românească Evamar rămâne ferm angajată în îndeplinirea misiunii sale de a oferi soluţii de ambalare de top, adaptate nevoilor pieţei, şi de a contribui la succesul partenerilor săi prin inovare şi excelenţă operaţională.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.