Brandul de sucuri şi suplimente naturale Aronia Charlottenburg a primit luna aceasta unul dintre cele mai prestigioase premii ale comerţului online românesc, în cadrul celei de-a nouăsprezecea ediţii GPeC Summit. Premiul de Excelenţă a fost obţinut pentru înregistrarea celui mai mare punctaj la categoria ‘’Produse Organice, Naturale şi BIO’’ şi vorbeşte, în primul rând, despre ingredientele unei colaborări de succes între client şi agenţia de marketing digital.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Competiţia GPeC eCommerce Proficiency reprezintă una dintre cele mai serioase competiţii adresate magazinelor online şi atrage anual zeci de participanţi, din diferite nişe. Anul acesta, ‘’bătălia’’ s-a dat între 58 de magazine online care, timp de 6 luni, au fost auditate în baza a peste 200 de criterii de evaluare, de către 28 de specialişti în E-commerce şi Marketing.

Având atât o componentă de mentorat, cât şi o componentă competiţională, Programul GPeC eCommerce Proficiency se concentrează pe criterii de auditare precum amprenta digitală a unui brand (de la bannere şi promoţii la comunicarea diferenţiatorilor), strategia SEO, strategia Pay-Per-Click (PPC) şi altele.

Câştigarea acestui premiu de către Aronia Charlottenburg, lider de nişă pe piaţa sucurilor şi suplimentelor naturale din România, vorbeşte nu doar despre implementarea cu succes a criteriilor de relevanţă care i-au adus acest premiu, ci şi despre ingredientele colaborării cu succes cu Limitless Agency, agenţia de marketing parteneră de la începutul acestui an.

Ingredientele unei colaborări de succes: receptivitate şi o abordare multidisciplinară

‘’Aproape întotdeauna, când vorbim despre o colaborare de succes client-agenţie, nu doar strategia are un impact major, ci şi relaţia în sine. Acest lucru ne-a fost dovedit de zeci de ori de-a lungul ultimilor ani. În cazul colaborării cu Aronia Charlottenburg, ne-am bucurat încă de la început de o receptivitate a clientului în ceea ce priveşte abordarea noastră multidisciplinară şi utilizarea analizei de date la un nivel avansat, prin intermediul tool-ului TRUDA, un tool dezvoltat intern de către echipă, care are capacitatea să oferi insight-uri valoroase nu doar la nivel de marketing, ci şi la nivel de business. Analizând în timp real profitabilitatea produselor, dar şi interesul arătat de potenţialii clienţii faţă de un produs sau altul, TRUDA permite o maximizare a investiţiilor realizate în publicitatea plătită. Dincolo de asta, un impact semnificativ asupra creşterii brandului din ultimul an l-a avut şi regândirea strategiei SEO care a adus creşteri ale traficului organic de peste 200%.’’ spune Cristian Bolocan, Head of SEO şi Managing Partner al Limitless Agency.

Rezultatele vorbesc de la sine în cazul colaborării dintre Aronia Charlottenburg şi Limitless Agency. În mai puţin de un an, prin modificarea strategiei SEO, brandul a înregistrat o creştere a traficului organic de 230%. Acest lucru a putut fi posibil prin realizarea unei strategii SEO care s-a concentrat atât pe căutările informaţionale (beneficii, ingrediente etc.), cât şi pe căutările tranzacţionale (preţ, livrare etc.).

Dincolo de căutări axate pe produs, strategia a inclus şi o creştere a awareness-ului în jurul brandului. Rezultatul? O creştere a scorului de vizibilitate Google de 20% (de la 18% la 38%).

Într-un context în care vorbim de un brand care investeşte constant de aproape un deceniu în marketingul online şi offline, aceste creşteri substanţiale ale traficului organic şi ale vizibilităţii arată cu atât mai mult că o strategie corectă poate maximiza rezultatele. Concret, în cazul colaborării dintre Aronia Charlottenburg şi Limitless Agency, rezultatele menţionate s-au obţinut în mai puţin de un an de la startul colaborării.

‘’Un premiu care întăreşte convingerea că suntem pe drumul cel bun’’ - Cristian-Mihai Ţîrcuş, fondator Aronia Charlottenburg

‘’Încă de când am pornit Aronia Charlottenburg, ne-am asumat responsabilitatea că vom livra clienţilor noştri doar produse naturale premium, fără compromisuri. Ni s-a părut şi firesc, încă de la început, să investim în vizibilitatea brandului, iar eforturile ne-au fost răsplătite: am reuşit să ajungem brandul de Aronia nr. 1 în România şi în top 3 din Europa. Pentru că ne dorim să evoluăm constant, decizia de a începe o colaborare cu Limitless Agency, despre care ştiam că au o experienţă vastă în ceea ce priveşte comerţul online românesc, a fost una cât se poate de firească. Chiar şi aşa, creşterile mari înregistrate într-un timp atât de scurt au reprezentat o supriză plăcută şi neaşteptată. Considerăm că acest premiu obţinut este încă o reasigurare că suntem pe drumul cel bun în a deveni cel mai mare brand de Aronia din Europa în următorii ani.’’ a declarat Cristian-Mihai Ţîrcuş, fondatorul Aronia Charlottenburg.

Aronia Charlottenburg, fondată în 2015 de Cristian-Mihai Tîrcuş şi partenera sa, Anca Ţîrcuş, a devenit rapid un proiect de succes pe piaţa românească, bucurându-se de o creştere rapidă şi ajungând în prezent să se numere printre primele trei branduri de nişă la nivel european.

Fructul de aronia, recunoscut pentru beneficiile sale şi conţinutul ridicat de antioxidanţi, este cules de pe plantaţiile de aronia din localitatea Charlottenburg (judeţul Timiş). Specificul culturii de aronia este că recoltarea se face o singură dată pe an, iar procesarea trebuie să fie făcută rapid, cât fructul este proaspăt, pentru a-i păstra beneficiile intacte.

Despre Limitless Agency

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenţii de marketing digital din România, gestionează peste 400 de magazine online din diverse industrii şi a administrat până acum bugete de marketing care depăşesc 40 de milioane de euro. Agenţia este specializată în servicii de SEO, PPC şi Data, o abordare multidisciplinară cu un scop comun: furnizarea de rezultate excepţionale pentru toţi clienţii săi.

Echipa Limitless consideră că fiecare afacere are un potenţial nelimitat de creştere şi transformare. Dincolo de cifre şi strategii, Limitless vede visuri, pasiuni şi oameni dedicaţi şi are misiunea de a aduce rezultate concrete, într-o lume aflată în continuă schimbare.

Premiul GPeC eCommerce Proficiency a fost decernat în luna octombrie în cadrul Galei Premiilor eCommerce 2024. Această gală de premiere face parte din ecosistemul GPeC Summit – cea mai importantă serie de evenimente dedicate comerţului online şi marketingului digital din Europa Centrală şi de Est. Lansat acum 19 ani, GPeC aduce anual speakeri de renume naţional şi internaţional, oferind perspective valoroase din diverse industrii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.