FOREO Sweden este un brand suedez specializat în îngrijirea feţei şi dispozitive de igienă orală. Din momentul lansării in 2013 a câştigat clienţi din întreaga lume datorită combinaţiei inovative de pulsaţii sonice şi design inovator. Vladimir Cuturilo, General Manager FOREO Eastern Europe ne detaliază care sunt pilonii care stau la baza succesului FOREO şi cum se adaptează compania la situatia actuală.
Produsele cosmetice s-au dovedit a fi cele mai des utilizate produse în timpul pandemei. Care este cel mai bine vândut dispozitiv FOREO ?
„UFO este cel mai vândut produs din oferta FOREO. Este primul dispozitiv inteligent din lume pentru aplicarea măştilor faciale, care oferă tratamente la nivel profesional în confortul casei noastre, folosind un mix de terapii-cu lumină LED, crioterapie, termoterapie şi pulsaţii T-Sonic controlate de utilizator cu ajutorul smartphone-ului. Acest dispozitiv inovator a caştigat popularitate încă din 2018, când a fost prezentat pentru noi dată la Consumer Electronic Show (CES) - cel mai mare târg de electronice şi tehnologii noi care se desfăşoară anual în Las Vegas. A fost momentul când a devenit un bestseller. În timpul pandemiei, clienţii sunt dornici să achiziţioneze inclusiv spuma noastră de curăţare a feţei, care elimină eficient orice bacterii care se acumulează pe piele pe parcursul zilei.”
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Cum este FOREO diferit faţă de alte branduri din sectorul frumuseţii şi în ce măsură este receptiv nevoilor clienţilor săi?
„Fiecare produs nou este apreciat atât în industria noilor tehnologii, cât şi în industria de înfrumuseţare. Cheia succesului nu stă doar în produsele futuriste, ci şi în resursele umane. Căutăm în permanenţă oameni cu o perspectivă proaspătă asupra pieţei de beauty cu energie bună şi viziune de dezvoltare nu numai pentru brand, ci şi pentru echipa noastră. Ştim că produsele noastre sunt atractive pentru o generaţie tot mai tânără de clienţi care iubesc gadgeturile tehnologice. De aceea, dezvoltăm constant portofoliul de produse, un exemplu fiind noua generaţie de dispozitive de curăţare a feţei - LUNA 3 sau UFO 2 anterior menţionat.”
Ce anume a influenţat recunoaşterea internaţională FOREO de la momentul fondator din 2013?
„De la începuturile FOREO am crezut în faptul că inovaţia şi creativitatea aduc viitorul în prezent. Aceste soluţii nu doar satisfac cerinţele în creştere ale clienţilor, ci implementează noi obiceiuri de îngrijire personală. Datorită acestei abordări ne-am transformat dintr-un startup de 2 oameni din Suedia într-un brand cu peste 3000 oameni la nivel international. În aceşti 7 ani am vândut 20 de milioane de dispozitive ce îngrijesc pielea şi contribuie la starea de bine a oamenilor de pe fiecare continent.”
Cum gestionează FOREO o pandemie, ca şi companie internaţională? Cum afectează situaţia actuală rezultatele vânzărilor?
„Încă de la început, FOREO s-a concentrat pe vânzările online şi pe activităţi de construire a imaginii în lumea online, astfel încât pandemia nu a avut un impact negativ asupra rezultatelor vânzărilor noastre. Internetul este mediul nostru natural. De asemenea, suntem favorizaţi de faptul că dispozitivele noastre se potrivesc nevoilor reale ale clienţilor noştri. Datorită nouă ei pot avea grijă de tenul şi de starea lor de bine în mod profesionist, acasă. Această stare de fapt ne motivează să acţionăm.”
Cum schimbă actuala criză fata industriei cosmetice?
„Faptul că stăm acasă ne-a schimbat complet abordarea în privinţa îngrijirii. Neavând posibilitatea de a urma tratamente cosmetice la un centru specializat, le-am mutat în propria noastră casă şi am luat îngrijirea literalmente în propriile mâini. Clienţii iau decizii de cumpărare mai atent, cumpără produse mult mai puţine, dar de o calitate mult mai bună. Ei consideră dispozitivele noastre de îngrijire, cum ar fi LUNA, UFO sau IRIS o investiţie pentru o piele sănătoasă şi bine îngrijită.”
FOREO are diferite linii de produse, atât pentru curăţare, cât şi pentru masaj, dar şi pentru aplicarea măştilor. Care va fi următorul dispozitiv?
„LUNA 3 pentru bărbaţi care curăţă în profunzime şi masează pielea va fi disponibilă în septembrie. În luna octombrie vă vom prezenta o noutate completă. Vom lansa un dispozitiv care utilizează tehnologia avansată de microcurenţi şi pulsaţii T-Sonic ™ pentru a exersa peste 65 de muşchi ai feţei şi gâtului. Până acum, astfel de tratamente faciale avansate pentru fermitate puteau fi efectuate doar în saloanele profesionale. Acum vom putea să le facem noi înşine. Dispozitivul funcţionează împreună cu aplicaţia, astfel încât să-l putem adapta nevoilor noastre. Cred că vom surprinde pozitiv clienţii.”
Produsele FOREO pot fi găsite pe www.foreo.com
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.