Electric Castle vine în sprijinul fanilor “electrici” şi lansează campania Unofficial Partners, pentru a convinge managerii să ofere liber ziua de luni angajaţilor care participă la festival. Cei mai mulţi dintre festivalieri suspină din pricina faptului că sunt nevoiţi să plece spre casă înainte de terminarea evenimentului, pentru a ajunge lunea la muncă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Companiile care intră în spiritul festivalului şi oferă angajaţilor o binemeritată zi de luni electrică (#electricmonday), devin parteneri „neoficiali” ai Electric Castle şi vor beneficia de expunere din partea festivalului, dar mai ales de o imagine foarte bună în rândul angajaţilor.

“Ştim încă de la prima ediţie că electricii din Bucureşti sau din alte zone ale ţării sunt nevoiţi să părăsească festivalul înainte de terminarea show-urilor, pentru a fi prezenţi lunea la locul lor de muncă, sau rămân până la final şi ajung direct la birou, foarte obosiţi. Pentru a avea parte de cea mai tare experienţă de la început şi până la sfârşit, în acest an ne-am gândit ce putem face pentru a-i sprijini. Astfel, am mizat pe umorul şi empatia managerilor din companii, provocându-i să devină parteneri neoficiali ai Electric Castle. Ei se vor bucura de recunoaşterea noastră pe materialele dedicate campaniei şi cel mai important, de recunoaşterea angajaţilor lor” a declarat Andi Vanca, Head of Communications Electric Castle.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Companiile care devin parteneri „neoficiali” se vor bucura, cu siguranţă, de aprecierea angajaţilor, iar acest mic beneficiu oferit lor poate fi o modalitate excelentă de motivare şi consolidare a brandului de angajator, atât la nivel intern, cât şi extern. La nivel de expunere, Electric Castle acordă spaţiu egal pe materialele de comunicare şi pe site-ul dedicat al campaniei -  www.unofficialpartners.com - tuturor partenerilor, indiferent de mărimea companiei sau numărul angajaţilor participanţi. Astfel, fiecare logo va juca un rol la fel de important atât în campania de promovare, cât şi în inimile oamenilor.

În plus, companiile care dau curs provocării Electric Castle pot achiziţiona pachete corporate cu bilete la preţ special, putând oferi astfel încă un beneficiu fanilor “electrici” din echipele lor.

Pentru a se înscrie în campanie, e suficient ca un membru al companiei să completeze formularul de pe site-ul www.unofficialpartners.com până pe 8 iulie, urmând să fie contactat ulterior de echipa Electric Castle pentru stabilirea tuturor detaliilor.

Pentru mai multe informaţii:                                               

Andi Vanca, Head of Communications
0733 070 009
andi.vanca [at] electriccastle.ro

www.electriccastle.ro
www.facebook.com/ElectricCastle

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.