YALCO, un nume de referinţă în distribuţia de produse de bricolaj, casă şi grădină, şi echipamente HoReCa, continuă să inoveze şi să se extindă, demonstrând o adaptabilitate remarcabilă prin abordarea atât a pieţei B2B, cât şi a celei B2C. Cu o creştere de 48% a cifrei de afaceri în perioada 2020-2023, YALCO şi-a consolidat poziţia de lider în sectorul distribuţiei, aducând produse de top şi soluţii inovatoare clienţilor din întreaga ţară.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Iată povestea de succes a unei companii româneşti care a demonstrat că se poate adapta rapid şi poate inova constant pe o piaţă destul de aglomerată cu concurenţă puternică

Abordarea pieţei B2B: tradiţie şi profesionalism

Fondată în 2006, Yalco s-a concentrat, iniţial, exclusiv pe segmentul B2B, devenind rapid un partener de încredere pentru numeroase companii din România. De-a lungul anilor, YALCO a dezvoltat relaţii solide cu partenerii săi, oferind o gamă diversificată de produse şi soluţii de înaltă calitate. Profesionalismul şi seriozitatea cu care a tratat fiecare colaborare au contribuit semnificativ la reputaţia sa pe piaţă.

"Nu este important cât de repede mergi, ci cât de departe poţi ajunge" - o mostră de înţelepciune din China antică, venind de la Confucius, dar care, iată, se pare că s-a pliat foarte bine pe filozofia de afaceri a companiei chiar aici, pe plaiurile mioritice.

Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR.
18 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: CEC Bank
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, Philip Morris, TeraPlast
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: Raiffeisen Bank

Expansiunea pe segmentul B2C: inovaţie şi accesibilitate

În 2017, Yalco a decis să-şi extindă orizonturile, abordând şi segmentul B2C prin deschiderea unui showroom de 1000 mp în Bucureşti şi dezvoltarea site-ului Yalco, sub forma unui magazin online. Această decizie strategică a permis companiei să aducă produsele sale mai aproape de consumatorul final, oferind o experienţă de cumpărare directă şi acces la o gamă largă de produse.

"Motivul pentru care am abordat canalul B2C a fost că ne-am dorit să aducem pe piaţa din România o selecţie vastă de produse premium, accesibile direct consumatorilor", a explicat directorul de marketing al Yalco. "În urma schimbărilor din acest domeniu, ne-am dat seama că putem eficientiza şi răspunde mai bine nevoilor pieţei prin extinderea canalelor de distribuţie".

Diversificarea portofoliului de produse

Un alt factor cheie al succesului YALCO este diversificarea continuă a portofoliului de produse. Compania oferă acum o gamă variată, gama extinsă din 2023 cu:

  • SUBSTRAL: fertilizatori, seminţe şi soluţii de îngrijire pentru plante de grădină.
  • HAILO: scări din aluminiu pentru uz DIY şi profesional.
  • PUJADAS: echipamente pentru bucătărie şi grătare profesionale.
  • CAMBRO: soluţii de organizare, depozitare şi transport al alimentelor pentru sectorul HoReCa.

Aceste produse au fost alese strategic pentru a completa ofertele existente şi pentru a răspunde cerinţelor diverse ale clienţilor, atât din sectorul B2B, cât şi din cel B2C.

Efectele schimbărilor din domeniu

Adaptabilitatea Yalco la schimbările din industrie a fost esenţială pentru succesul său. Compania a identificat şi capitalizat oportunităţi în piaţa DIY, caracterizată de o creştere a cererii pentru produse de bricolaj şi îngrijire a casei şi grădinii. Pe segmentul HoReCa, Yalco a observat un trend crescând spre produse premium, cu accent pe design şi funcţionalitate, şi a răspuns prin extinderea gamei de echipamente profesionale.

Perspective pentru viitor

Privind înainte, Yalco îşi propune să continue expansiunea şi inovarea, având ca obiectiv principal satisfacerea nevoilor clienţilor şi menţinerea poziţiei de lider pe piaţa românească. Investiţiile în tehnologie modernă şi optimizarea proceselor interne vor rămâne priorităţi pe agenda companiei.

"Suntem pregătiţi să ne adaptăm şi să inovăm constant pentru a răspunde cerinţelor pieţei", a declarat CEO-ul Yalco. "Previziunile noastre pentru următorii ani includ o creştere continuă pe segmentul DIY şi HoReCa, cu o atenţie sporită asupra calităţii şi inovaţiei produselor noastre".

Yalco se angajează să ofere produse şi servicii de cea mai înaltă calitate, asigurându-se că fiecare client, fie B2B, fie B2C, beneficiază de cele mai bune soluţii disponibile pe piaţă. Compania va continua să investească în dezvoltarea infrastructurii şi în extinderea portofoliului de produse pentru a satisface nevoile în continuă schimbare ale clienţilor săi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.