Primăvara aceasta, cora România şi-a propus să contribuie la îmbogăţirea spaţiului natural din unităţile de învăţământ din comunităţile în care hipermarketurile noastre sunt prezente, pentru a le oferi celor mici un mediu mai sănătos pentru dezvoltarea minţii şi a corpului şi pentru a le insufla grija pentru mediul înconjurător.
În plin sezon verde, voluntarii cora România, împreună cu elevi din şcolile din proximitatea hipermarketurilor, vor planta câte o mica livadă de pomi fructiferi în grădinile a peste 30 de şcoli alese să facă parte din acest program.
"E rolul nostru să fim alături de comunităţile din care facem parte, contribuind cu tot ce putem pentru creşterea armonioasă şi sănătoasă a copiilor noştri. Ne face plăcere să ne implicăm în astfel de activităţi, dovada fiind numărul mare de voluntari cora care au răspuns cu entuziasm acestei invitaţii. Am ales să plantăm pomi fructiferi ca să le dam copiilor, peste ani, o dublă satisfacţie: aceea de a avea o mică livadă în curtea şcolii, plantată chiar de ei, cu etichete personalizate, dar şi să guste din fructele pomilor îngrijiţi în timp tot de ei”, a declarat Camelia Popescu, Manager de Comunicare şi Publicitate la cora România.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Programul „Un pomişor pentru viitor” se va derula în toate oraşele în care activează hipermarketuri cora: Bucureşti, Constanţa, Baia Mare, Cluj, Drobeta Turnu Severin, Bacău şi Ploieşti.
Lupta pentru un mediu curat nu poate fi câştigată printr-un efort punctual. Este o luptă continuă, care necesită implicare totală, resurse, viziune. cora România şi-a dovedit, de-a lungul timpului, preocuparea faţă de mediul înconjurător, prin campanii derulate sub umbrela coraVerde. Amintim, în acest sens, proiectul SIGUREC – implementarea staţiilor de reciclare în magazinele din reţeaua cora şi înfiinţarea staţiilor de încărcare pentru maşinile electrice, proiect lansat la Bucureşti, care se va extinde în toată ţara.
Despre cora România
cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piaţa românească din 2003, grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în Bucureşti şi în marile oraşe.
În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, o replică virtuală a hipermarketului clasic, oferind consumatorilor posibilitatea să cumpere produsele preferate nu doar de pe computer, ci şi de pe telefonul mobil sau tabletă.
In acest moment, platforma cora.ro este activa in Bucuresti si Constanta si are planuri de extindere si in alte orase din tara.
Filosofia cora România îi are în centru pe consumatori, cărora le oferă produse şi servicii de calitate, la preţuri accesibile.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.