Colecţiile capsulă WellThread de la Levi’s sunt vârful de lance în design, poziţionate la intersecţia între sustenabilitate, stil şi inovaţie. E important să pui în evidenţă evoluţia în fabricare sustenabilă, dar e critic să celebrezi consecvenţa şi aplicarea permanentă de bune practici.
Colecţia WellThread din acest sezon păstrează ethosul de a reduce procesele chimice, consumul de energie şi apă în fabricarea articolelor, utilizează bumbac de tranziţie şi vopsele pe bază de plante pentru a crea piese vestimentare atemporale în siluete clasice, care pot fi purtate vreme de zeci de ani. Din denim moale ecru cu textură de antilopă şi printuri botanice pixelate din vopsea pe bază de plante pe piese fresh, strălucitoare, capsula Levi’s WellThread 2024 primăvară/vară elaborează pe ani de inovaţie.
Fabricată în întregime din vopsele naturale pe bază de plante, cea mai recentă colecţie capsulă Levi's WellThread are o abordare inedită a imprimării. Printurile botanice difuze din acest sezon, produse din vopsele naturale pe bază de plante, permit echipei WellThread să se joace cu printuri unice pe siluete clasice. Denimul este vopsit cu cerneală din plante 100% în toate articolele colecţiei.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Şi de această dată, toate piesele colecţiei sunt fabricate 100% din bumbac de tranziţie – bumbac pe cale să fie certificat organic. Programul bumbac de tranziţie Levi’s WellThread a fost lansat în 2020, să lucreze cu mici fermieri parteneri din India, care îşi adaptează culturile la un sistem care susţine sănătatea solului, ecosistemul şi oamenii, prin procese ecologice, biodiversitate şi cicluri agrare adaptate la condiţiile locale. Brandul Levi’s reduce riscul financiar al fermierilor în perioada de tranziţie către agricultura organică, prin promisiunea de a achiziţiona recolta obţinută. Preocupându-se atât de ecosistem, cât şi de oameni, capsulele WellThread deschid drumul către producţia de bumbac mai sustenabilă.
Colecţia capsulă Levi’s WellThread 2024 primăvară/vară aduce inovaţie în design prin şase piese ecru strălucitor şi printuri botanice alb-albastru pe siluete largi, relaxate. Pentru femei, pantalonii Orchard structuraţi subtil şi jachetă asortată Down to Earth Trucker oferă un look perfect tonal. Şortul ’80s Mom utilizează printul botanic pixelat pentru o nuanţă bleu extrem de deschis, în timp ce rochia din denim elegantă şi versatilă Wildflower completează selecţia. Pentru bărbaţi, pantalonii Stay Loose Carpenter folosesc acelaşi albastru abia vizibil pe o siluetă relaxată clasică, care poate fi combinată cu cămaşa Stonefield, perfectă pentru layering sau purtată ca atare.
“Ca platformă pentru inovaţie şi testare, scopul nostru final cu WellThread este să explorăm posibilităţile şi să identificăm cele mai bune practici pentru reducerea impactului procesului de fabricaţie,” spune Paul Dillinger, Vice Preşedinte, Head of Global Product Innovation la Levi Strauss & Co. “Aplicând consecvent principiile de bază în designul nostru, suntem mândri să ne continuăm explorarea pentru a găsi alternative sustenabile ca imprimarea botanică pixelată cu vopsele pe bază de plante. Cea mai recentă colecţie a noastră conţine articole pline de prospeţime, care sunt atemporale, confortabile şi uşor de asortat.”
Despre brandul Levi’s
Brandul Levi’s este epitomul stilului American clasic şi degajat. Din momentul în care Levi Strauss & Co. Inventaţi în 1873, jeanşii Levi’s au devenit unul dintre cele mai recognoscibile piese vestimentare din lume — captivând imaginaţia şi loialitatea oamenilor vreme de generaţii. Azi, portofoliul brandului Levi’s continuă să evolueze printr-un spirit inovator unic în industria textilă. Gama sa de articole din denim şi accesorii este disponibilă în peste 110 ţări, oferind posibilitatea celor din întreaga lume să-şi exprime stilul personal. Pentru mai multe informaţii despre brandul Levi’s, produsele şi magazinele sale, vă rugăm să vizitaţi levi.com.
Despre Levi Strauss & Co.
Levi Strauss & Co. Este una dintre cele mai mari companii producătoare de îmbrăcăminte şi liderul global în producţia de denim. Compania crează şi comercializează jeanşi, îmbrăcăminte casual şi accesorii pentru bărbaţi, femei şi copii sub brandurile Levi's, Dockers, Levi Strauss Signature şi Beyond Yoga. Produsele sale sunt comercializate în peste 110 ţări din întreaga lume, printr-o combinaţie de lanţuri de magazine de sine stătătoare, magazine din complexuri comerciale, site-uri, şi o amprentă globală de aproximativ 3.200 de magazine dedicate. Venitul net raportat de Levi Strauss & Co. în 2023 a fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informaţii, intraţi pe https://levistrauss.com, iar pentru noutăţi despre companie şi comunicate de presă, accesaţi https://investors.levistrauss.com.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.