Îţi place să fii întotdeauna cu un pas înaintea tuturor şi să aplici tendinţele în Design Interior chiar la tine acasă? SensoDays a fost în luna februarie la celebrul Târg Ambiente de la Frankfurt, a aflat toate trendurile din domeniu, aşa că în perioada următoare pregăteşte colecţii spectaculoase, produse chic, dar şi includerea în portofoliu a unor branduri noi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Sezonul cald se anunţă unul promiţător la SensoDays. Până când te vei putea bucura de toate surprizele pregătite pe site, iată mai jos care sunt trendurile momentului în servirea mesei, aşa cum au fost ele prezentate în cadrul Târgului Ambiente din Frankfurt.

Sticlă în culori, forme şi materiale inedite

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

În 2019, aspecte cum ar fi culoarea, forma şi mai ales materialul sunt deosebit de importante. Acestora li se alătură criterii precum sustenabilitatea, dar şi posibilităţile de reciclare. În acest context, produsele Zwiesel s-au aflat în topul preferinţelor specialiştilor de la Târgul Ambiente.

Inovative, cu o claritate aparte şi deosebit de rezistente, paharele Schott Zwiesel sau Zwiesel 1872, realizate din sticlă cristal Tritan, sunt preferate de către sommelieri, producătorii de vin sau hotelurile de lux din întreaga lume. Tocmai materialul face aici diferenţa, sticla cristal Tritan fiind realizată după o reţetă unică, în cadrul căreia plumbul a fost înlocuit cu titan şi zirconiu.

Pahare, accesorii şi decoraţiuni cu o estetică deosebită, realizate manual 

Foarte apreciate sunt anul acesta nu numai produsele pentru servirea mesei cu un concept inedit, ci şi cele realizate manual. LSA International este unul dintre brandurile apreciate la Târgul Ambiente, prezent şi pe site-ul SensoDays.

Piesele inspirate din spaţiul cosmic, designul modern, dar şi faptul că aproape toată sticla LSA este suflată şi pictată manual – toate recomandă LSA ca una dintre companiile în trend în această perioadă. Fiecare produs este suflat şi pictat manual, fiind apoi atent finisat de către artizanii talentaţi. De altfel, acest întreg proces s-a transformat într-un simbol al LSA, ceea ce le-a adus recunoaşterea internaţională şi colaborarea cu nume de top în domeniu.

Porţelan premium Villeroy&Boch, sticlă cristal şi produse chic

Servirea mesei este atât un ritual simplu, care ne oferă câteva clipe de linişte, cât şi un prilej pentru reîntâlnirea cu persoanele dragi. De fiecare dată, atmosfera este cea mai importantă, aceasta fiind creată inclusiv prin produsele alese. Mergi la sigur cu produsele Villeroy&Boch, un brand de top prezent atât în cadrul târgului, cât şi în portofoliul SensoDays.

Piese de calitate, realizate fie din porţelan premium, fie din sticlă cristal, designul ce îmbină perfect tradiţia cu spiritul inovativ – de la pahare sau boluri până la vaze sau elemente decorative, Villeroy&Boch le bifează pe toate.

Târgul Ambiente de la Frankfurt a trasat deja noile direcţii în Home Décor 2019. În perioada următoare, SensoDays va avea ca obiectiv principal integrarea acestor noutăţi în domeniu. Tocmai de aceea, surprizele şi colaborările de top vor continua în cadrul site-ului cu peste 100 de branduri internaţionale în portofoliu, prezent în aproximativ150.000 de case ale românilor cu cel puţin un produs.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.