Începând cu luna noiembrie, clienţii Avon Cosmetics beneficiază de posibilitatea de a opta pentru livrarea comenzilor în regim click&collect către terminalele automate Easypost.
Terminalele Easypost sunt amplasate în staţii de benzină pe raza muncipiului Bucureşti şi permit livrarea şi ridicarea coletelor în regim 24/7. Astfel, clienţii îşi vor putea alege cea mai convenabilă locaţie şi direcţiona acolo coletul comandat. Această abordare oferă o flexibilitate sporită prin eliminarea necesităţii întâlnirii cu curierul, oferind libertate deplină în stabilirea locaţiei şi orarului de preluare a comenzilor.
De 20 de ani în România, AVON schimbă lumea femeilor, atât prin frumuseţe şi oportunitate de carieră, cât şi prin lupta pentru demnitatea şi sănătatea lor. Compania este lider de piaţă în România din 2002, fiind brandul nr. 1 de produse de machiaj* şi înregistrând anual aproximativ 2 milioane de comenzi.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Astfel de soluţii de livrare sunt implementate la scara largă la nivel internaţional de către jucători importanţi ca Amazon, DHL sau La Poste. Platforma Easypost este dezvoltată integral în România şi operează în momentul de faţa 40 de terminale pe raza municipiului Bucureşti, cu un plan de extindere graduală la 300 de puncte la nivel naţional în urmatorii ani.
*Conform Euromonitor International Limited; Beauty&Personal Care ediţia 2016;conform definiţiilor produselor de machiaj; vânzări în valoare, UBN, 2015.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.