Brandul Levi’s rafinează şi evoluează constant look-urile clasice cu detalii moderne. Colecţia toamnă / iarnă ‘24 continuă să progreseze, îmbinând cu gust stiluri distinctive pe materiale frumoase şi naturale. Combinând elemente boeme, o paletă de culori de pământ, detalii western, inspiraţie workwear şi sofisticare prep pe piese statement şi articole noi, colecţia aduce în contemporan o serie vastă de piese clasice. Tensiunile dintre stiluri pot produce rezultate neaşteptate – colecţia combină referinţe din anii 90 cu influenţe din anii 70, apelează la detalii workwear, aspect supradimensionat combinat cu estetică impecabilă de colegiu cu elemente western. Cu un accent recurent pe indigo, negru şi tonuri neutre, fiecare piesă a colecţiei e tratată de la vopsirea materialelor prin Levi’s Authentic la culori naturale şi prespălare uşoară pentru a asigura calitate durabilă.
Brandul Levi’s a ţinut pasul cu cultura prin fashion, aşa că a colecţionat o arhivă impresionantă de detalii despre evoluţia şi ciclicitatea stilurilor. Fie că vorbim despre materiale noi, modificări subtile ale croielilor, sau adăugarea de elemente subtile care constituie diferenţe considerabile, echipa de design Levi’s continuă să elaboreze look-urile clasice.
Colecţia răspunde şi apetitului crescut pentru croieli mai largi, un element de stil care a fost adoptat deja de toate genurile şi siluetele. Noul 555 Relaxed Straight pentru bărbaţi şi XL Straight pentru femei sunt două piese care promit confort casual pe modele largi şi relaxate cu stil. Colecţia cuprinde o gamă vastă de pantaloni, fuste, topuri şi accesorii, continuând istoria glorioasă a brandului Levi’s de lider în siluete clasice şi inovaţie în design, pentru a aduce vestimentaţia în contemporan.
Colecţia pentru femei
Oferta pentru femei se bazează pe materiale naturale, care crează un vibe casual şi boem cu detalii feminine. De la detalii de dantelă populară la broderii şi volane, se observă o feminitate ancorată în materiale naturale. Colecţia oferă look-uri clasice cu elemente western, workwear şi prep, care sunt moderne şi relevante azi. Pentru partea de jos găsim o gamă largă de şorturi şi pantaloni lungi din denim featherweight şi lightweight. Împodobit cu estetică subtilă western şi îmbinând o esenţă boemă, High Baggy Short are un aspect larg şi relaxat. Noul XL Straight şi XL Chino reprezintă esenţa prep relaxat cu reinterpretarea spectaculoasă a moelelor clasice. Altă piesă excepţională e Ribcage Bermuda Short, cu elemente boeme şi un croi americana. Maleabile şi moderne, articolele duc modelele clasice pe noi culmi de stil.
Pentru topuri, elementele casual şi boem predomină, inclusiv rochia şi bluza Cici. Topul Gianna înfrumuseţează o bluză clasică cu detalii delicate şi feminine, iar Boxy Tank înnobilează un tricou clasic cu materiale naturale moi. Rochia midi şi salopeta Western reinterpretează clasicul cu un denim inovator. Colecţia e completată de o serie de accesorii funcţionale şi versatile. Sacoşa Two Horse Tote All este geanta perfectă de plajă iar centura Valerie combină stilul preppy look cu Western. “De la piese de colecţie de inspiraţie campus la elemente discrete western pe denim uşor, am vrut să dezvoltăm siluete clasice şi să le aducem în contemporan cu relevanţă” spune Jill Guenza, Global VP al Women's Design Levi Strauss & Co. “Punem accent pe piese esenţiale de zi cu zi şi accente boeme, într-o feminitate ancorată şi puternică în toată această colecţie cuprinzătoare.”
Colecţia pentru bărbaţi
Se remarcă o recurenţă de indigo, negru şi gri combinate cu estetică western, prep şi utilitar, care reprezintă un omagiu adus anilor ‘90s. Triocourile explorează prin materiale noi, iar jeanşii perpetuează stilul relaxat. Modele adorate sunt elevate cu proporţii perfecte, referinţe relevante din arhivele Levi’s şi branding discret Levi’s. Jeanşii bărbăteşti continuă stilul loose. XX Chino Authentic Straight, XX Chino Loose Straight Pleated şi noul 555 Relaxed Straight sunt emblematice şi reprezintă un omagiu adus modelelor vintage din anii 90 prin prespălare şi proporţii generoase. 468 Loose denim short şi XX Authentic Chino Short Preppy sunt şorturile perfecte pentru un stil fără efort, în timp ce 568 Loose Straight Cargo adaugă un plus de relaxare colecţiei.
Gama extinsă de topuri are elemente western şi ‘90s prep. Găsim imprimeuri vibrante, dar de bun gust, cămaşa Sunset Camp e versatilă, în timp ce noul model SS Authentic Button Down reprezintă stilul preppy casual. Puloverul Polo şi cardiganul Richmond aduc un plus de relaxare în acest mix. Noul tricou Vintage Batwing Graphic oferă elemente vintage cu branding discret Levi’s, iar cămaşa Relaxed Fit Western este reprezentativă pentru look-ul lived-in western. Genţi şi şepci versatile, ca şapca clasică Relaxed Dad Heritage sau Backpatch Beanie, completează colecţia. “Atât în modelele clasice modernizate, cât şi modelele noi inspirate din arhive, suntem încântaţi să extindem oferta pentru bărbaţi,” spune Janine Chilton-Faust, Global VP pentru Men's Design Levi Strauss & Co. “Colecţia reprezintă un mix cu adevărat unic de vintage prep, western, referinţe din anii 90, care elevează unele dintre cele mai iubite piese ale noastre.”
Despre brandul Levi’s
Brandul Levi’s este epitomul stilului American clasic şi degajat. Din momentul în care Levi Strauss & Co. Inventaţi în 1873, jeanşii Levi’s au devenit unul dintre cele mai recognoscibile piese vestimentare din lume — captivând imaginaţia şi loialitatea oamenilor vreme de generaţii. Azi, portofoliul brandului Levi’s continuă să evolueze printr-un spirit inovator unic în industria textilă. Gama sa de articole din denim şi accesorii este disponibilă în peste 110 ţări, oferind posibilitatea celor din întreaga lume să-şi exprime stilul personal. Pentru mai multe informaţii despre brandul Levi’s, produsele şi magazinele sale, vă rugăm să vizitaţi levi.com.
Despre Levi Strauss & Co.
Levi Strauss & Co. Este una dintre cele mai mari companii producătoare de îmbrăcăminte şi liderul global în producţia de denim. Compania crează şi comercializează jeanşi, îmbrăcăminte casual şi accesorii pentru bărbaţi, femei şi copii sub brandurile Levi's, Dockers, Levi Strauss Signature şi Beyond Yoga. Produsele sale sunt comercializate în peste 110 ţări din întreaga lume, printr-o combinaţie de lanţuri de magazine de sine stătătoare, magazine din complexuri comerciale, site-uri, şi o amprentă globală de aproximativ 3.200 de magazine dedicate. Venitul net raportat de Levi Strauss & Co. în 2023 a fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informaţii, intraţi pe https://levistrauss.com, iar pentru noutăţi despre companie şi comunicate de presă, accesaţi https://investors.levistrauss.com.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.