AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, anunţă extinderea portofoliului de chiriaşi cu noi magazine ale unor branduri celebre, printre care Boss, Viorica Cosmetics, Robowar - Battle Arena, CHIN CHIN, Love Beauty şi RUSTIC GRILL. De asemenea, AFI Cotroceni anunţă şi redeschiderea iSTYLE, primul Apple Premium Partner, şi MOHITO, retailer de fashion.
Peste 300 de branduri sunt acum în cel mai mare mall din România, 60% dintre ele fiind locaţii-ancoră atât în segmentul fashion şi beauty, cât şi în ariile de sport, electronice şi home&deco.
„Ne transformăm permanent, ne-am adaptat în timp real cerinţelor şi tendinţelor de consum şi tot ceea ce ne-am propus din punct de vedere mix de branduri a fost depăşit, clienţii reacţionând extraordinar. Am reconfigurat zonele de shopping prin aceste deschideri şi urmează în perioada următoare noi branduri să fie prezente în mall. Suntem un trendsetter in retail-ul romanesc şi ne dorim să atragem în AFI Cotroceni fanii shoppingului şi entertaimentului de calitate. Rămânem destinaţia favorită, cu numeroase valenţe şi experienţe memorabile pentru clientii nostri.” a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager AFI Cotroceni.
Astfel, noutăţile primăverii includ nu numai noi lansări de magazine, de la fashion retail, beauty, food, ci şi redeschideri ale unor nume cunoscute clienţilor AFI Cotroceni, în urma reamenajării spaţiului sau rebranduirii.
AFI Cotroceni adaugă în portofoliul său două noi branduri de beauty - Viorica Cosmetics şi Love Beauty. Viorica Cosmetics este cel mai mare producător de cosmetice şi parfumerie din Republica Moldova, fiind o companie cu tradiţie, fondată în 1989, care îmbină armonios ştiinţa botanică cu expertiza dermatologică pentru crearea produselor care fac pielea nu doar frumoasă, ci şi sănătoasă. Iar Love Beauty oferă servicii de epilare definitivă şi înfrumuseţare pentru femeile care vor să profite de mersul la shopping pentru a face diferite tratament beauty.
De asemenea, retailerul german Boss, unul dintre liderii segmentului premium şi de lux de pe piaţa globală de îmbrăcăminte, a deschis un nou magazin în AFI Cotroceni, iubitorii brandului regăsind în acest spaţiu modern atât articole vestimentare pentru bărbaţi, cât şi încălţăminte şu accesorii.
În plus, pentru amatorii de super distracţie, Robowar - Battle Arena lansează prima arenă de luptă cu roboţi cu telecomandă unde pasionaţii pot da măsura priceperii şi dexterităţii, distrându-se cu prietenii. Cu o mare pasiune pentru tehnologie şi design, Robowar - Battle Arena aduce inovaţia în oferta AFI Cotroceni.
În zona de food court, clienţii se vor bucura acum de două noi restaurante, unul cu specific asiatic - CHIN CHIN – şi celălalt cu mâncare tradiţională românească - RUSTIC GRILL.
De asemenea, din seria redeschiderilor, iSTYLE a deschis primul magazin Apple Premium Partner din România, noul concept oferind o nouă experienţă de cumpărături pentru pasionaţii de tehnologie. Transformarea a presupus un nou design complet nou, similar cu magazinele Apple din întreaga lume. Interiorul este extrem de spaţios, având o suprafaţă de circa 200 de mp, de două ori mai mare decât înainte, un număr triplu de produse şi specialişti de vânzări cu cea mai înaltă calificare pentru a asigura experienţa de cumpărături specifică Apple Store.
Iar MOHITO, retailerul de modă care oferă haine în cele mai recente trenduri feminine le aşteaptă pe fashioniste cu colecţii noi, într-un spaţiu amplu, reamenajat, unde moda este accesibilă tuturor, indiferent de vârstă.
Despre AFI Cotroceni
Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafaţă comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziţia clienţilor săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spaţiu comercial din România, dar şi o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunităţi de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt sala de cinema IMAX care are cel mai mare ecran din ţară, patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spaţiu expoziţional care propune o călătorie într-o lume a senzaţiilor şi iluziilor optice.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.