INSCOP Research, care a realizat un sondaj de opinie, la nivel naţional, în perioada 12 aprilie - 3 mai 2019, precizează, într-un comunicat, că nu stabileşte denumiri personalizate cercetărilor pe care le realizează. Atribuirea unei denumiri specifice pentru o anumită cercetare sociologică este decizia exclusivă a clienţilor noştri pe care o respectăm integral.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Precizarea face referire la sondajul realizat la comanda LARICS - Laboratorul de Analiză a Războiului Informaţional şi Comunicare Strategică, din cadrul Institutului de Ştiinţe Politice şi Relaţii Internaţionale „Ion I. C. Brătianu” al Academiei Române. 

Sondajul de opinie, care include numeroase teme de cercetare de interes, a fost lansat public, în prezenţa unei numeroase asistenţe, în Aula Academiei Române în data de 13 mai 2019.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Potrivit INSCOP Research, "evenimentul a fost organizat de către clientul care a comandat cercetarea. De asemenea, evenimentul, locaţia şi titulatura acestuia, au fost anunţate public încă de săptămâna trecută, printr-un comunicat de presă".

Totodată, instituţia transmite că "denumirea cercetării "Barometrul de opinie publică al Academiei Române" dată acestui sondaj de opinie a fost stabilită la propunerea instituţiei care a comandat cercetarea, respectiv a Laboratorului de Analiză a Războiului Informaţional şi Comunicare Strategică, din cadrul Institutului de Ştiinţe Politice şi Relaţii Internaţionale „Ion I. C. Brătianu” al Academiei Române".

În zilele următoare, INSCOP Research va publica, cu acordul clientului care a comandat cercetarea, date detaliate din acest sondaj de opinie pe următoarele teme: direcţia ţării şi a Uniunii Europene, sursele de îngrijorare ale românilor şi încrederea în instituţii interne şi internaţionale, valorile naţionale ale românilor, opiniile privind securitatea naţională şi politica externă, percepţia populaţiei asupra băncilor, consumul cultural, religiozitatea românilor şi percepţia asupra Bisericii. De asemenea, în perioada următoare, clientul care a comandat sondajul va pune la dispoziţia publicului baza de date.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.