FRF a prezentat, luni, noul format al Cupei României, principala schimbare fiind introducerea unei faze a grupelor în locul optimilor de finală, la care vor participa 24 de echipe, împărţite în patru grupe de câte şase formaţii. Premiile totale puse în joc la noua competiţie sunt în valoare de 1,2 milioane de euro plus TVA, cu 50 la sută mai mult decât la ediţia care a avut finala în acest an.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Competiţia debutează cu o fază regională, în care reprezentantele judeţelor ţării, 42 de echipe, vor fi împărţite în 7 zone, rezultând 7 câştigătoare regionale care merg în turul 2.

În manşa a doua vor intra 69 de echipe din Liga a III-a, rezultând un număr total de 76 de echipe.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Celor 38 de câştigătoare ale meciurilor din turul al doilea li se vor adăuga alte 19 echipe din Liga a III-a şi una din liga a doua, rezultând 58 de formaţii.

La capătul turului al treilea vor rezulta 29 de formaţii câştigătoare, cărora li se adaugă înă 19 echipe din liga a doua, pentru un total de 48 de formaţii.

În play-off, care înlocuieşte faza 16-imilor de finală, vor intra cele 24 de câştigătoare ale turului al treilea plus opt echipe din Liga I, altele decât participantele în play-off şi ocupantele primelor două locuri în play-out, pentru un total de 32 de formaţii.

După play-off, din care rezultă 16 echipe, urmează faza grupelor, în care vor intra direct şi cele mai bune opt formaţii din Liga I.

În această rundă, cele 24 de echipe rămase în competiţie vor fi împărţite în 4 grupe de câte 6, câte două din urnele valorice 1, 2 şi 3.

Vor rezulta, astfel, trei meciuri pentru fiecare echipă, cu câte o adversară din fiecare urnă valorică. Primele două echipe din fiecare grupă se califică în faza sferturilor de finală.

Cupa României se va încheia cu fazele sferturilor, semifinalelor şi cu finala, disputate toate într-o singură manşă.

Vor fi 11 date pentru meciurile din Cupa României, iar faza grupelor se va încheia în decembrie.

Prin această schimbare, Federaţia Română de Fotbal şi-a propus creşterea numărului de spectatori, a audienţelor TV şi, implicit, a veniturilor din sponsorizări, dar şi un nivel de joc mai bun.

Tot luni, Betano, operator european al industriei de pariuri sportive şi cazinou online, a semnat un parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal, prin care devine sponsor principal al Cupei României.

Parteneriatul cu Betano este pe o durată de trei sezoane competiţionale, timp în care operatorul de pariuri sportive va avea şi statutul de naming sponsor al competitiei. Astfel, Cupa României se va numi Cupa României Betano.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.