Experţii legişti au identificat oficial trupul neînsufleţit al fostului baschetbalist Kobe Bryant şi pe cele ale altor trei victime ale accidentului de elicopter de duminică, din Calabasas, soldat cu nouă morţi, relatează AFP.
Bryant şi ceilalţi trei au fost identificaţi datorită amprentelor.
Alături de Bryant au fost identificaţi John Altobelli (56 de ani, antrebor de baseball), pilotul Ara Zobayan (50 de ani) şi Sarah Chester (45 de ani), care se afla în elicopter cu fiica sa Payton. Şi Altobelli era însoţit de soţia sa Keri şi de fiica lor Alyssa.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
“Anchetatorii lucrează pentru identificarea celorlalţi cinci decedaţi”, au precizat autorităţile din Los Angeles.
Anchetatorii National Transportation Safety Board (NTSB) au anunţat, marţi, că au terminat cercetările la locul accidentului, unde resturile elicopterului s-au împrăştiat oe o arie de aproape 200 de metri, ca urmare a unui impact “la mare viteză”.
Experţii au folosit drone pentru cercetarea terenului, dar şi pentru a încerca să refacă traiectoria elicopterului, a explicat Jennifer Homendy, ofiical al NTSB. Investigaţiile în acest caz vor dura mai multe săptămâni, iar un raport final va fi prezentat într-un termen de 12 până la 18 luni.
Fostul baschetbalist Kobe Bryant şi fiica lui de 13 ani, Gianna, au încetat din viaţă, duminică, după ce elicopterul Sikorsky S-76B în care se aflau s-a prăbuşit lângă Calabasas, o localitate aflată la 50 de kilometri nord-vest de Los Angeles. În elicopter se aflau nouă persoane. Nu a existat niciun supravieţuitor.
Elicopterul, un Sokorsky S-76B, s-a prăbuşit cu puţin înainte de ora 10.00 (18.00 GMT), în condiţii de ceaţă densă în regiune. Elicopterul decolase din Newport Beach şi avea ca destinaţie Mamba Academt, un centru sportiv aflat în proprietatea lui Bryant, aflat la 135 de kilometri distanţă de locul plecării.
Reuters notează că pilotul a încercat să ducă elicopterul deasupra norilor, dar apoi aparatul s-a înclinat brusc şi s-a prăbuşit după doar 60 de secunde, după care a luat foc.
Autorităţile şi experţii par să incline către varianta unei manevre accidentale legate de ceaţă, mai degrabă decât varianta unor probleme mecanice. Aparatul de zbor nu avea cutie neagră, deoarece aceasta nu este necesară pe acest tip de elicopter. În plus, elicopterul nu avea alarmă de altitudine.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.