Casa Pariurilor anunţă că a devenit partenerul a două cluburi de tradiţie din fotbalul românesc, FC Botosani si U Cluj.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"Suntem încântaţi să colaborăm cu unul dintre cele mai importante cluburi din Liga 1. FC Botoşani a reprezentat România în cupele europene şi vom susţine clubul pentru a progresa în continuare. Apreciem că FC Botoşani e un club foarte bine organizat, transparent şi care e sprijinit la fiecare meci de un public entuziast. Acest parteneriat face parte din strategia Casa Pariurilor de a susţine sportul acolo unde acesta e practicat cu pasiune şi respect pentru suporteri. Filozofia noastră este pe deplin compatibilă cu cea a clubului FC Botoşani", a declarat Lewis Findlay, General Manager - Casa Pariurilor, sponsor oficial al FC Botoşani.

Cătălin Anton, preşedinte FC Botoşani, a afirmat, într-o conferinţă de presă că aceasta este dovada faptului că FC Botoşani şi-a făcut bine treaba în ultimii ani.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

"Am început să atragem sponsori naţionali, ceea ce înseamnă că ne-am făcut treaba bine în ultimii ani. Suntem bucuroşi să lucrăm alături de Casa Pariurilor, un partener serios, sponsor al Cupei Romaniei şi al Ligii 2", a precizat Anton.

De asemenea, Casa Pariurilor sprijină Universitatea Cluj, al cărei obiectiv este revenirea în elita fotbalului.

"Casa Pariurilor a devenit sponsor al "Şepcilor roşii" în anul în care clubul îşi propune revenirea în elita fotbalului. De acum, pe tricourile Universităţii Cluj se va regăsi o companie care susţine pasiunea suporterilor şi tradiţia clubului, două dintre calităţile necesare pentru drumul spre marea performanţă", anunţă Casa Pariurilor.

"De peste 10 ani, Casa Pariurilor a intrat într-o competiţie mai importantă decât oricare alta. Una fără sfârşit şi care nu oferă nicio Cupă pentru învingător: Susţinerea Fotbalului Românesc. Tradiţia şi Pasiunea sunt două dintre valorile comune ale Universităţii Cluj şi Casa Pariurilor. Cu acelaşi obiectiv iniţial, Casa Pariurilor consideră că parteneriatul cu Universitatea Cluj, o formaţie de tradiţie şi care promovează tineri jucători din pepiniera proprie, este unul natural. Urăm succes Universităţii Cluj în noul sezon, iar fanilor le dorim să sărbătorească la sfârşitul anului promovarea în primul eşalon!", a declarat Lewis Findlay, General Manager - Casa Pariurilor.

La rândul său, Mihai Moga, Brand Manager - FC Universitatea Cluj a apreciat aceasta drept o dovadă a faptului că echipa este pe un drum bun şi că la finalul sezonului va promova în Liga l.

"Faptul că unul dintre cele mai importante branduri din domeniu a decis să susţină FC Universitatea Cluj ne dă încredere că proiectul nostru este pe drumul cel bun şi că ne vom putea bucura împreună la finalul sezonului de promovarea în Liga 1. Am reuşit să convingem branduri puternice să se alăture clubului nostru, iar Casa Pariurilor este unul dintre ele, demonstrând astfel că fotbalul poate atrage resurse financiare din piaţă şi poate genera valoare pentru sponsori, în condiţiile unui proiect sustenabil şi a unui management profesionist", a firmat Moga.

Casa Pariurilor a emis primul bilet în 2007. După mai bine de zece ani de activitate, 740 de agenţii active în 273 de localităţi, Casa Pariurilor înregistrează zilnic milioane de bilete.

Licenţiată ONJN, platforma de pariuri sportive www.casapariurilor.ro este funcţională în online-ul românesc din 2015 şi are peste 100.000 de jucători activi. Liga 2 Casa Pariurilor, Cupa României şi multe turnee de fotbal amator sunt printre competiţiile susţinute de Casa Pariurilor.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.