Trenul IC 12532, plecat duminică dimineaţă din Cluj Napoca şi care trebuia să ajungă la ora 16:52 în gara Bucureşti Nord, a staţionat, începând cu ora 15:30, în judeţul Braşov, din cauza unei defecţiuni apărute la o altă garnitură feroviară. Trenul şi-a reluat traseul la 18.18 şi va ajunge la Bucureşti cu peste trei ore întârziere.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
UPDATE – Trenul care a fost oprit în judeţul Braşov din cauza unei defecţiuni la o altă garnitură feroviară şi-a reluat traseul şi va ajunge la Bucureşti cu peste trei ore întârziere.
 
„Trenul IC 12532 a fost reînscris în circulaţie la ora 18:18. Trenul va ajunge la destinaţie cu o întârziere de cca 200 min, întârziere acumulată pe perioada staţionării, până operatorul CFR Călători a trimis locomotivă de ajutor”, a anunţat CFR Infrastructură.

 

ŞTIREA INIŢIALĂ - ”IC 12532 este oprit temporar în linie curentă, din cauza trenului R 3028 care are pantograful defect pe firul II, între Timişu de Sus şi Predeal. IC 12532 va fi retras în Timişu de Sus, cu o locomotivă de ajutor, care vine de la Braşov, şi va fi reînscris în circulaţie pe firul I.

Pe firul II se intervine în continuare cu drezina pentru repararea pantografului trenului R 3028 şi repunerea sub tensiune”, informează oficialii CFR Infrastructură.

Conform acestora, trenul plecat duminică dimineaţă din Cluj Napoca staţionează începând cu ora 15:30 şi va fi reînscris în circulaţie „după ce ajunge la el locomotiva de ajutor”. Conform mersului trenurilor, garnitura feroviară a plecat la ora 8:10 din Cluj Napoca şi trebuia să ajungă în staţia de destinaţie la ora 16:52.

Potrivit CFR Călători, echipele de intervenţie se află la faţa locului pentru restabilirea circulaţiei.

CFR Călători  mai precizează că a pus la dispoziţia managerului de infrastructură – CFR SA, locomotive diesel.

”Este posibil să se înregistreze şi alte întârzieri în circulaţia trenurilor de călători care străbat această zonă”, spune CFR. 

”Programul de circulaţie în zona afectată se va desfăşura în continuare în funcţie de măsurile operative stabilite şi dispuse de managerul infrastructurii feroviare – CFR SA. Cauzele care au generat acest deranjament vor fi stabilite de o comisie de cercetare. CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile create de acest incident şi le mulţumeşte  pentru înţelegere”, mai transmite compania.

Potrivit CCR Călători, ”pasagerii care au bilete la trenurile afectate şi vor să renunţe la călătorie, vor primi, la cerere, contravaloarea pentru parcursul neefectuat, conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare. Mai multe detalii despre condiţiile de restituire a tarifelor de transport sunt disponibile pe www.cfrcalatori.ro la secţiunea Trafic Intern.

Informaţii actualizate despre circulaţia trenurilor sunt disponibile la:

  • 0219521 – INFO CFR (trafic intern).
  • numerele de telefon de la gările CFR sunt publicate pe www.cfrcalatori.ro la secţiunea INFORMAŢII TELEFONICE – https://www.cfrcalatori.ro/informatii-telefonice/
  • în aplicaţia TRENUL MEU (https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries), introduceţi numărul exact al trenului în căsuţa indicată şi click pe Informaţii tren. Obtineţi informaţii în timp real despre opriri, întârzieri, minutele de staţionare în următoarea gară şi timpul estimat de sosire.
  • pe site-ul companiei CNCF „CFR” SA – administratorul infrastructurii feroviare www.cfr.ro sunt funcţionale şi actualizate permanent camerele web  din gările Bucureşti Nord, Aeroport Henri Coandă, Timişoara, Craiova, Braşov, Iaşi, Cluj Napoca şi Constanţa care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor.
  • pe site-ul  www.cfrcalatori.ro, la Mers tren trafic intern.
  • la personalul din staţii.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.