Primăria Capitalei a avizat lucrările de delimitare a liniilor de tramvai 1 şi 10 de traficul rutier general, iar Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) va începe, în prima decadă a lunii iulie, lucrările de separare prin montarea de garduri, stâlpişori sau borduri. În aceste zile se derulează formalităţile pentru preluarea amplasamentului.
RATB anunţă, marţi, că Primăria Capitalei a dat undă verde lucrărilor de delimitare a liniilor de tramvai 1 şi 10 de traficul rutier general, lucrările urmând a începe până în 10 iulie. Separare constă în montarea de garduri, stâlpişori sau borduri între calea de rulare a tramvaielor şi carosabil.
Lungimea traseului celor două linii de pe inelul central al oraşului care urmează a fi delimitate este de 21,6 km, din care 19,6 km de traseu va fi delimitat cu gard de protecţie, iar circa 2 km va fi delimitat cu stâlpi flexibili. Costul total al investiţiei este de 6.281.261 lei (TVA inclus).
RATB va realiza lucrările în regie proprie pentru două dintre cele patru tronsoane ale traseului, în lungime totală de 8,16 km, din care circa 2 km – stâlpişori. Pentru restul traseului, lucrările vor fi realizate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje Bucureşti S.A.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Prin soluţia propusă, respectiv instituirea benzii proprii pentru acest traseu, se obţine o viteză sporită de exploatare şi o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent.
Traseul liniilor 1 şi 10 asigură preluarea călătorilor din sudul oraşului (la terminalul Romprim) şi transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport, precum Piaţa Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluţiei, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piaţa Victoriei, Şos. Ştefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcăreşti.
Consiliiul General al Municipiului Bucureşti a decis în martie să investească peste 6 milioane de lei în motarea de garduri pe cei aproape 22 de kilometri ai liniei de tramvaie 1 şi 10, prin care să o delimiteze de traficul auto.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.