Circulaţia feroviară spre şi dinspre Litoral, întreruptă după ce două trenuri de marfă s-au ciocnit, a fost reluată pe un fir în zona Feteşti.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”În cursul nopţii, la ora 02.10, personalul CFR SA a finalizat lucrările de remediere a deranjamentelor la linia de contact şi a fost repus sub tensiune sistemul de alimentare cu energie electrică pe firul I, între staţiile Feteşti - Bărăganu şi pe trei linii din staţia Feteşti. Astfel, de la ora 02:10, toate trenurile de călători spre şi dinspre Litoral circulă între staţiile Feteşti - Bărăganu, pe firul I, doar cu locomotive electrice, întârzierile pe magistrala Bucureşti - Constanţă reducându-se, astfel, la 10-15 minute”, transmite CFR SA.

Conform sursei citate, circulaţia trenurilor pe ruta directă Bucureşti - Constanţa şi retur se desfăşoară în condiţii normale de trafic, până în zona staţiei Feteşi, unde traficul feroviar este retrasat pe un singur fir de circulaţie pe porţiunea Feteşti - Bărăganu, deoarece intervenţiile în zona deraierii sunt încă în desfăşurare.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Echipele de intervenţie ale CFR SA acţionează în continuare în staţia Feteşti cu personal propriu şi utilaje de mare tonaj, pentru finalizarea tuturor lucrărilor necesare restabilirii traficului feroviar în condiţii normale, pe ambele fire de circulaţie.

Circulaţia a fpst blocată în zona Feteşti după ce un tren de marfă  aparţinând unei societăţi comerciale, ce avea în compunere 41 de vagoane încărcate cu fier vechi şi care se deplasa pe relaţia Craiova - Constanţa Port, a intrat în staţia C.F. Feteşti pe firul 2, lu s-a ciocnit cu un alt tren de marfă, staţionat în staţia C.F. Feteşti la aceeaşi linie.

Mecanicul trenului de marfă care a lovit garnitura staţionată a fost reţinut pentru 24 de ore, el fiind urmărit penal pentru neîndeplinirea îndatoririlor de serviciu sau îndeplinirea lor defectuoasă. Anchetatorii au stabilit că el nu respectase timpul de odihnă, nici restricţia de viteză impusă în zonă şi nici semnalul roşu de oprire. Totodată, el avea o concentraţie de 0,40 mg/l alcool pur în aerul expirat.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.