Şoferii care traversează judeţul Arad pe cel mai aglomerat drum naţional – DN7, care face legătura cu frontiera de vest – reclamă că se circulă foarte greu în ulimele zile, după ce au apărut numeroase gropi în asfalt. Reprezentanţii Companiei de Administrare a Infrastructurii Rutiere afirmă că problemele au fost provocate de ciclurile îngheţ-dezgheţ şi că se intervine cu prioritate pentru acoperirea gropilor.
Degradarea asfaltului pe DN7, în judeţul Arad, se observă chiar de la ieşirea din municipiu spre Deva şi până la limita cu judeţul Hunedoara, în zona localităţii Zam, şoferi fiind nevoiţi să ocolească mii de gropi.
Cele mai multe probleme au fost semnalate în apropierea localităţilor Vladimirescu, Milova, Lipova, Petriş şi Zam, însă pe toată Valea Mureşului s-au format gropi în asfalt.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
”În urmă cu o săptămână, asfaltul era bun, doar denivelările din vară provocate de căldură erau deranjante, însă acum îţi rogi moartea pe acest drum. Nu putem să nu ne întrebăm dacă nu au stricat asfaltul cu substanţe corozive folosite la deszăpezire”, a declarat un şofer care parcurge frecvent traseul Deva-Arad.
Reprezentanţii din Arad ai Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere spun că problemele au fost cauzate de ciclurile îngheţ-dezgheţ semnalate în ultima săptămână şi de infiltraţii.
”Avem trei echipe care intervin pe DN7 cu mixtură care se pretează a fi aplicată la temperaturi scăzute, dar se intervine cu prioritate în cazul gropilor care pun în pericol siguranţa rutieră, adică acelea cu o adâncime mai mare de patru centimetri, pe care sperăm să le acoperim în totalitate în această săptămână”, a declarat, marţi, pentru News.ro, şeful Secţiei Drumuri Naţionale Arad, Petre Vlaşin.
Conform sursei citate, în cursul operaţiunilor de deszăpezire a fost folosită doar sare, nu şi alte substanţe, ”iar un asfalt impermeabilizat corect nu ar trebui să fie afectat de infiltraţii”.
Vlaşin nu a dorit să comenteze eventuala execuţie greşită a lucrărilor de reabilitare a DN7, realizate în perioada 2007-2009, însă de-a lungul anilor presa a semnalat numeroase probleme privind calitatea asfaltului.
DN7 are 158 de kilometri în judeţul Arad, iar reabilitarea acestei lungimi a costat 54 de milioane de euro, garanţia oferită de constructor expirând în 2013.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.