Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a apreciat că mibilizarea este bună pe şantierul bucăţii lipsă a Autostrăzii A1, cea care leagă judeţele Timiş şi Hunedoara şi care a fost numită ”ruşinea naţională”. Potrivit ministrului, sunt aproximativ 450 de muncitori zilnic pe şantier cu aproape 200 de utilaje şi urmează să mai sosească aici şi alte forţe.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
”Sunt vreo 450 de muncitori pe şantier, zilnic, aproape 200 de utilaje, urmând ca lunile viitoare, din discuţiile pe care le-am avut cu constructorul, să se dubleze numărul de persoane şi de utilaje.  S-au atacat toate portalele, se lucrează în forţă. Am încredere în directorul de şantier, a fost directpr de şantier pe centura Timişoarei şi lucrurile aţi văzut că au mers foarte bine şi acolo.Toate lucrurile sunt într-o desfăşurare cât se poate de bună. Vă spun că ţin foarte mult şi eu şi toţi bănăţenii, ţinem ca acest tronson să fie gata mai repede decât e termenul limită pentru că e absolut, dincolo de necesitatea pe care o ştim cu toţii, eu cred că e o ruşine ceea ce s-a întâmplat aici în ultimii ani”, a declarat sâmbătă Sorin Grindeanu.
 
Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Ministrul Transporturilor a aprecat că stadiul lucrării este până în 10 la sută.
 
”Undeva până în 10 la sută, suntem la 5-6-8 la sută. În urmă cu cam 1 lună s-a început în forţă. Au venit şi partenerii bosniaci, cu utilaje, cu oameni şi vor mai aduce echipamente astfel încât să se termine această lucrare”, a adăugat Grindeanu.
 
Cu licitaţia deblocată de ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu, în octombrie 2022 a semnat contractul cu asocierea S.C. Spedition UMB S.R.L. – S.C. Tehnostrade S.R.L. – S.C. SA & PE Construct S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o, pentru suma de 1.826.845.634 lei fără TVA.
 
Finalizarea tronsonului lipsă din Autostrada Lugoj – Deva, de 9,13 km, este una dintre cele mai aşteptate lucrări de infrastructură mare pentru vestul ţării. Aceasta, în condiţiile în care drumul naţional DN68A este cel mai tranzitat din zonă, mereu aglomerat, pe care şoferii de TIR-uri şi camioane, respectiv cei de autoturisme îl folosesc deopotrivă. Un drum care necesită în permanenţă lucrări de reparaţii.
 
Noua bucată de autostradă va avea două ”tuneluri pentru urşi”, ce vor măsura, însumat, 2,13 km de tunel forat. Acestea vor fi formate din două galerii unidirecţionale, cu platforma de 11,25 m.
 
Întreg segmentul Margina – Holdea trebuie să fie gata în 2026. (august 2026 finalizare lucrari/decembrie 2026 pentru decontare facturi).
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.