Şeful Cancelariei prim-ministrului, Ionel Dancă, a spus miercuri că au fost depuse aproximativ 900 de cereri din partea entităţilor media pentru participarea la campania de informare în care Guvernul alocă 200 de milioane de lei, însă este nevoie de o prelungire cu zece zile a termenului de înscriere, pentru clarificarea documentaţiei.
Guvernul a anunţat la finalul lunii aprilie că alocă 200 de milioane de lei unei campanii de informare pe tema măsurilor care trebuie luate de populaţie pentru limitarea răspândirii noului coronavirus.
Dancă a precizat atunci că această campanie reprezintă şi o formă de sprjin pentru mass-media, afectată financiar în această perioadă.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Din total, 53% este alocat pentru zona de presă tipărită, online, locală, regională şi pentru staţii TV şi radio locale şi regionale, iar 47% din acest buget este alocat pentru desfăşurarea campaniei la nivelul televiziunilor naţionale.
„Au fost înregistrate aproximativ 900 de cereri pentru diverse canale media de participare la această campanie de informare, dar, ca urmare a modalităţii de completare a cererilor de participare şi a documentaţiilor necesare, se impune prelungirea termenului pentru clarificarea documentelor depuse”, a anunţat Dancă la începutul şedinţei de Guvern de miercuri.
El a explicat: „Cei care îndeplinesc condiţiile vor putea semna contractele pentru a participa la campanie, iar cei care au documentaţia incompletă sau nu au depus documentele justificative cerute de textul Ordonanţei de Urgenţă vor avea un termen - dacă sunteţi de acord să propunem o modificare a OUG 63 - de zece zile pentru clarificarea documentaţiei depuse”.
Prim-ministrul Ludovic Orban a spus că este de acord cu o singură condiţie: „În acest termen de zece zile - pentru că noi trebuie să semnăm contractele, să începem campania, gândiţi-vă că avem o mulţime de informaţii publice de transmis către cetăţeni şi întârzierea procedurii de semnare a contractelor întârzie începerea campaniei... Aici trebuie să avem garanţia că au capacitatea să prezinte toate documentele în conformitate cu prevederile Ordonanţei”.
Dancă a precizat că în multe dintre cazuri este vorba despre „proceduri minore, care pot fi rezolvate într-un timp foarte scurt”. El a exemplificat: „Sunt chestiuni legate de certificatul de înregistrare de la Registrul Comerţului, care lipseşte în mare pare, care pot fi rezolvate rapid”.
După încheierea procedurii, va fi publicat un raport cu sumele alocate pentru fiecare furnizor media şi condiţiile contractuale de participare la această campanie. Campania va fi derulată pe parcursul a patru luni.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...