Ministrul Turismului, Daniel Cadariu a declarat luni, în emisiunea Talk News de la Prima News TV, despre promovarea României prin influenceri, că nu s-a putut finaliza o achiziţie publică pentru acest proiect, deşi au fost trei încercări în acest sens.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Din păcate nu au avut nicio influenţă pentru că suntem la a treia încercare de achiziţie publică pentru influenceri. Nu s-au prezentat”, a spus ministrul Cadariu.

El a precizat că licitaţia nu îi vizează pe influenceri ci o agenţie de publicitate specializată care, dacă va câştiga licitaţia, vor face împreună propuneri.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

”Nu s-a putut finaliza o achiziţie publică, suntem la a trei încercare din păcate. Erau alocaţi aproximativ 200.000 de euro”, a mai spus ministurl, arătând că este posibil ca oferta să fie prea mică.

”Noi anul acesta am avut pentru marketing şi promovare 15 milioane de lei, ne-am propus pentru anul viitor 30 de milioane de lei, dacă sunt de acord cei de la Finanţe, să putem mări aceste sume”, a mai spus Cadariu. 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.