Liderul PSD Liviu Dragnea a scris, marţi seară pe Facebook, că a fost anunţat de mai multe persoane că nu pot plăti taxa de pod la Feteşti prin SMS. ”Mi se pare inadmisibil ca într-o zi cu trafic atât de intens pe autostradă să existe probleme cu sistemul de plată”, susine Dragnea care vorbeşte despre obligaţiile operatorilor de telefonie mobilă. La rândul lor, reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR )anunţă că plata nu se poate face de către clienţii Vodafone, din cauza unor ”probleme tehnice ale acestui operator”, dar taxa de pod poate fi achitată până la ora 23.59 a zilei următoare efectuării trecerii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Am primit multe mesaje astăzi de la oameni care se întorceau de la mare, pe Autostrada Soarelui, că nu pot plăti taxa de pod la Feteşti prin SMS, deoarece sistemul nu funcţionează. Mi se pare inadmisibil ca într-o zi cu trafic atât de intens pe autostradă să existe probleme cu sistemul de plata. Totusi, mă întreb şi eu, contractul dintre Compania de drumuri (CNAIR) şi operatorii de telefonie mobilă nu conţine şi nişte obligaţii de ambele părţi? Cetăţenii care nu au nicio vină nu trebuie protejaţi?”, scrie Dragnea pe Facebook.

Reprezentanţii CNAIR au anunţat, printr-un comunicat de presă, că problema a apărut, marţi, începand cu orele 19.00.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

”Abonaţii VODAFONE ROMANIA care doresc să achite tariful pentru utilizarea podurilor peste Dunare între Feteşti şi Cernavoda (peaj) nu pot face acest lucru din cauza unor probleme tehnice ale acestui operator de telefonie mobilă. Plata peajului poate fi însă efectuată prin SMS, la toţi ceilalţi operatori de telefonie mobilă, la care serviciile funcţionează”, se arată în comunicat.

Potrivit CNAIR, utilizatorii pot achita taxa de pod până la ora 23.59 a zilei următoare efectuării trecerii, atât prin SMS la ceilalţi operatori de telefonie mobilă cât şi direct, la distribuitorii autorizati (în special benzinării) sau prin intemediul portalului www.erovinieta.ro.

”În urma sesizarii CNAIR, personalul tehnic al VODAFONE ROMANIA a dat asigurări că lucrează pentru remedierea problemei”, mai anunţă CNAIR.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.