Utilizatorii reţelei de socializare TikTok afirmă că au crescut aşteptările referitoare la participarea la primul mitingul electoral din ultimele luni al lui Donald Trump, care a avut loc sâmbătă, la Tulsa, şi la care prezenţa a fost sub aşteptări, prin înregistrări false, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Utilizatori de reţele de socializare, între care şi cei ai TikTok, susţin că au completat formularul de înregistrare online la miting fără să aibă intenţia de a participa.

Publicaţia New York Times a relatat că fanii muzicii pop coreene încurajează oamenii să facă acest lucru.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Anterior evenimentului, managerul de campanie al lui Trump, Brad Parscale, a spus că au existat peste 1 milion de solicitări de participare. Cu toate acestea, în arena BOK Center, care are 19.000 de locuri, au fost multe locuri goale, iar Trump şi vicepreşedintele Mike Pence au anulat discursurile pe care ar fi trebuit să le susţină afară, în cazul unei participări mari.

Un purtător de cuvânt al Departamentului de Pompieri din Tulsa a declarat că la miting au participat circa 6.200 de oameni.

Consilierii de campanie ai lui Trump considerau mitingul ca o modalitate de  împrospătare a bazei de susţinători, într-o perioadă în care o serie de sondaje de opinie au arătat că preşedintele este în urma contracandidatului sîu democrat, fostul vicepreşedinte Joe Biden.

Reprezentanta democrată Alexandria Ocasio-Cortez a luat în derâdere o postare a lui Parscale pe Twitter, în care acesta a acuzat presa că a descurajat participarea, el referindu-se şi la comportamentul nepotrivit al demonstranţilor din afara incintei.

”De fapt tocmai aţi fost zdruncinaţi de adolescenţii de pe TikTok care au inundat campania Trump cu rezervări false şi v-au păcălit să credeţi că 1 milion de oameni vor să participe la mitingul vostru de supremaţie albă suficient de mulţi pentru a umple arena în timpul COVID. Aliaţi K-pop, vedem şi vă apreciem contribuţia în lupta pentru dreptate”, a scris Ocasio-Cortez pe Twitter, sâmbătă.

CNN a relatat marţ că un video postat pe TikTok de Mary Jo Laupp, care foloseşte hashtagul #TikTokGrandma, contribuie la acest curent. Video-ul are  peste 700.000 de like-uri.

În ultimele săptămâni, fanii K-pop au susţinut în mod activ mişcarea Black Lives Matter pe reţelele de socializare, eliminând hashtaguri împotriva mişcării şi prin spam-uri împotriva unei aplicaţii a departamentului de poliţie din Dallas prin care au cerut dovezi de activităţi ilegale în timpul protestelor.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.