Primăria Parisului a sesizat justiţia cu scopul de a închide un site care invită studenţi şi studente, prin intermediul unor camionete publictare care circulă în apropierea unor universităţi, să iasă cu “sugar daddy sau mama”, o iniţiativă care a provocat un val de indignare, relatează Reuters.
”Primăria Parisului a trimis Parchetului Parisului o sesizare care este în curs de analiză”, a declarat joi o sursă judiciară.
Viceprimarul capitalei franceze însărcinat cu egalitatea între femei şi bărbaţi Hélène Bidard a anunţat miercuri seara că a ”sesizat procurorul ca platforma Pharos (care permite semnalarea unor conţinuturi şi comportamente ilicite pe Internet) să închidă acest site şi că aceste anunţuri publicitare să fie retrase”.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Ea luat în colimator afişul publicitar al site-ului “RichMeetBeautiful” pe care se poate citi ””Hey, studenţi(te)! Romatic, pasiune şi fără împrumuturi pentru studenţi: ieşiţi cu un sugar daddy, o sugar mama”.
”Această publicitate are ca obiect să atragă studenţii/studentele într-o situaţie precară şi să îi/le incite să accepte să se livreze unor acte sexuale cu persoane mai în vârstă”, a reacţionat Federaţia asociaţiilor generale studenţeşti (Fage), precizând că va depune plângere cu privire la ”proxenetism”.
Însă aceste demersuri s-ar putea dovedi delicate, apreciază secretarului de stat însărcinat cu egalitatea între femei şi bărbaţi Marlène Schiappa.
”Nu este un autobuz de prostituţie, aici este subtilitatea”, a declarat ea pentru Sud Radio.”Este prezentat ca un vehicul al site-ului de întâlniri între tineri şi persoane mai în vârstă şi bogate, deci efectiv este problematic”.
”La ceea ce trebuie să ne uităm este dacă este vorba despre întâlniri consimţite sau dacă este efectiv vorba despre proxenetism şi despre o formă de incitare la prostituţie, ceea ce, în acest caz, ar putea să cadă efectiv sub incidenţa legii”, a adăugat ea.
”Este şocant în general, pentru că mesajul este, în mare, că relaţiile şi corpurile sunt tratate ca mărfuri, ceea ce ridică un număr de probleme”, a subliniat ea.
Site-ul nu se află la prima încercare.
La sfârşitul lui septembrie, două camionete - pe care au fost instalate panouri pe care puteau citi mesajele ”Hey, studente! Îmbunătăţiţi-vă stilul de viaţă, ieşiţi cu un sugardaddy” - au fost văzute şi semnalate în Belgia, în apropierea unor universităţi.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.