CEO-ul Walt Disney Bob Iger a lansat o diatribă împotriva reţelelor de socializare, apreciind că ele sunt un instrument de promovare redutabil de eficient, pe care Adolf Hitler l-ar fi adorat, potrivit revistei Variety, scrie Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Acesta este instrumentul de promovare cel mai eficient la care poate visa un extremist, pentru că, în concepţia lor, reţelele de socializare oferă o versiune îngustă a lumii, filtrând tot ceea ce pare să vină să ne pună în discuţie credinţele, validându-ne totodată convingerile şi amplificându-ne temerile cele mai profunde”, a declarat el joi, cu ocazia recepţiei unui premiu umanitar decernat de Centrul Simon Wiesenthal.

Bob Iger a denunţat de asemenea reţelele de socializare din cauza rolului lor în propagarea discursului urii, apreciind că acest lucru dă impresia - eronată - că toată lumea împărtăşeşte aceleaşi opinii.

”Ura şi furia ne antrenează către abis încă o dată”, a apreciat el, subliniind că ele contaminează discursul public şi transformă ţara şi cultura în ceva total de nerecunoscut celor care continuă să creadă în bună-cuviinţă şi în drepturile omului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.