Monarhia belgiană a protestat după ce compania Burger King a lansat o campanie publicitară prin care le cere belgienilor să voteze online pentru a “încorona” gigantul fast-food drept adevăratul conducător al ţării unde marca americană se va lansa luna viitoare, relatează Reuters.
Reprezentanţi ai regelui Philippe al Belgiei au cerut explicaţii filialei locale a Burger King, deţinute de Restaurant Brands International.
“Le-am spus că nu suntem mulţumiţi de faptul că folosesc imaginea regelui în campania lor”, a declarat un purtător de cuvânt al Palatului, Pierre-Emmanuel De Bauw, adăugând că imaginea monarhului – care apare ca un desen animat – nu poate fi folosită în scopuri comerciale.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
O purtătoare de cuvânt a Burger Brands Belgia, Shana Van den Broeck, a declarat că societatea analizează cât este de oportun să schimbe campania publicitară. “Analizăm cum să continuăm. Dacă vom face vreo schimbare la Campania noastră, vom comunica acest lucru”, a spus ea.
Clipul animat, care notează că regele Philippe a fost încoronat în 2013, anunţă lansarea mărcii în Belgia, luna viitoare, şi întreabă. “Doi regi. O coroană. Cine va conduce: Votaţi acum”. Utilizatorii care votează pentru monarhul de 57 de ani sunt supuşi apoi unei serii de întrebări pecum: “Sunteţi sigur? Nu vă va găti cartofi prăjiţi”.
În 1950, belgienii au organizat un referendum privind o propunere de abolire a mornarhie, în urma rolului jucat de bunicul regelui Philippe, Leopold al III-lea, în timpul ocupaţiei naziste. Leopold a fost nevoit să abdice în favoarea fiului său, unchiul lui Philippe.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.