O serie de personaje noi au fost adăugate în jocul ”Pokémon Go” începând de luni, prin intermediul unui update, informează site-ul revistei New Musical Express.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Pokémon Go” a generat o veritabilă frenezie mondială în vara acestui an, devenind cel mai de succes joc pentru dispozitive mobile din istoria Statelor Unite şi, pentru o scurtă perioadă, a devenit la fel de popular ca Twitter şi mai popular decât Tinder.

Câteva personaje din a doua generaţie de personaje au devenit disponibile prin intermediul celui mai recent update al jocului. 

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Printre acestea se află Pichu (care se transformă în Pikachu), Magby (care se transformă în Magmar), Elekid (devine Electabuzz), Cleffa (devine Clefairy), Igglypuff (devine Jigglypuff) şi Smoochum (devine Jynx).

Aceste personaje se numără printre acelea care au fost introduse iniţial în franciza ”Pokemon” prin versiunea de joc intitulată ”Pokémon Gold and Silver”, lansată pe piaţă în 1999.

Compania Starbucks s-a asociat cu creatorii jocului ”Pokémon Go” pentru a transforma cafenelele din această reţea în ”săli de sport” - ”Pokestop” - pentru utilizatorii jocului, în care aceştia vor putea să se realimenteze cu ”Pokeballs” ori să se dueleze cu alţi ”antrenori” de Pokemoni.

De asemenea, compania americană a lansat un nou produs, denumit ”Pokémon Go Frappuccino”.

În luna iulie, McDonald’s a devenit o ”arenă” oficială a competiţiilor la care participă utilizatorii jocului ”Pokémon Go”. După ce McDonald’s a devenit prima companie reală care a acceptat să se asocieze cu creatorii jocului, devenind partenerul oficial al jocului ”Pokémon Go”, acţiunile francizei americane au crescut spectaculos pe plan mondial.

”Pokémon Go”, prima incursiune a companiei japoneze Nintendo în domeniul jocurilor destinate dispozitivelor mobile, a generat o veritabilă frenezie pe plan mondial în rândul posesorilor de tablete şi smartphone-uri, bucurându-se, la doar câteva zile după lansare, de un succes fenomenal. Potrivit site-ului vox.com, jocul ”Pokémon Go” utilizează GPS-ul şi ora afişată de telefonul mobil pentru a detecta locul şi momentul în care utilizatorii se află în joc şi generează personaje din jocul ”Pokémon”, care ”apar” în jurul utilizatorilor (pe ecranul telefonului mobil), pentru ca aceştia să încerce să îi prindă.

Pe măsură ce utilizatorul se mişcă, mai multe tipuri de Pokémoni apar în jurul lui, în funcţie de locul şi momentul în care acesta se află. Jocul îi încurajează pe utilizatori să se deplaseze şi să călătorească în lumea reală pentru a prinde Pokémonii din joc. Aceasta combinaţie dintre un joc şi lumea reală cu care interacţionează este cunoscută sub numele de ”realitate augmentată”.

În apropierea unui Pokémon, telefonul mobil primeşte o notificare şi camera foto a acestuia se declanşează, făcând să apară un ”monstru” în cadrul imaginii. Astfel, utilizatorul are posibilitatea de a-şi fotografia ”captura” acolo unde a găsit-o.

Jocul ”Pokémon Go” se desfăşoară într-un univers populat cu creaturi exotice şi puternice - acestea pot să semene cu şobolani, şerpi, dragoni, dinozauri, păsări, ouă, copaci şi chiar săbii. În acel univers, oamenii, denumiţi ”antrenori”, călătoresc în jurul globului pentru a îmblânzi acele creaturi şi, într-o manieră care generează întrebări etice, le folosesc punându-le să lupte unele împotriva celorlalte.

Lansat pe 6 iulie în Statele Unite, Australia şi Noua Zeelandă, jocul ”Pokémon Go” a atras într-o singură zi mai mulţi utilizatori în Statele Unite decât reţeaua de socializare Tinder pe dispozitivele care folosesc sistemul de operare Android. Totodată, rata zilnică a utilizatorilor activi este aproape egală cu cea a reţelei de socializare Twitter. Jocul este utilizat în medie 43 de minute pe zi, mai mult decât WhatsApp sau Instagram.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.