Peste 240.000 de persoane au participat în cele patru zile ale Festivalului Neversea, desfăşurat pe o plajă din municipiul Constanţa, iar aproximativ 60.000 au fost prezenţi în ultima seară a evenimentului muzical, când pe scenă au urcat Kadebostany, Ofenbach şi Lost Frequencies.
Potrivit unui comunicat al organizatorilor, peste 60.000 de fani au participat la ultima zi a festivalului Neversea care a adus pe scena principală trupe pop rock ca şi Kadebostany şi Ofenbach. Unul dintre cei mai aşteptaţi dj-ei ai serii a fost belgianul Lost Frequencies care a oferit un show zecilor de mii de fani aflaţi în faţa scenei principale a festivalului.
“De fiecare dată când ştiu că vin în România, am un sentiment de bine şi mă simt ca şi cum aş veni acasă. Publicul de aici mă aşteaptă de fiecare dată cu multă căldură şi asta este incredibil”, a declarat Lost Frequencies.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Una din surprizele serii a fost apariţia lui Steve Aoki pe scenă, alături de DJ-ul Quintino. Artistul s-a simţit atât de bine sâmbătă seara încât a acceptat propunerea lui Quintino de a urca alături de el pe scenă pentru piesa Mayhem.
Şi milionarul excentric italian Gianluca Vacchi a urcat pe scena principală în ultima seară a festivalului. Un show plin de energie şi culoare a oferit şi Bassjackers. Matoma a fost artistul care a încheiat ultima seară a festivalului Neversea. Artistul a rămas impresionat de răsăritul de la malul Mării Negre şi de căldura cu care a fost primit la acest festival.
“Un succes incredibil l-a avut scena Nostalgia. Aici, nostalgicii au retrăit în fiecare zi a festivalului Neversea atmosfera muzicii anilor ’90. Toată zona din jurul scenei Nostalgia a fost decorată în stilul anilor 1990: casete, jocuri Mario, bănci de clasă, telefoane vechi şi multe alte lucruri care le-au adus aminte participanţilor de anii de liceu şi nu numai”, au afirmat organizatorii.
Ei au precizat că peste 240.000 de participanţi au fost prezenţi în cele patru zile ale evenimentului muzical.
Festivalul Neversea a debutat joi după amiază şi s-a încheiat luni dimineaţa.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.