Greta Gerwig a intrat în istorie, deoarece Barbie a înregistrat un weekend de lansare cu încasări de 377 de milioane de dolari în întreaga lume, devenind cel mai bun start pentru un film regizat de o femeie, informează The Guardian.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

În box office-ul nord-american - SUA şi Canada - "Barbie" a ocupat primul loc cu încasări uriaşe de 155 de milioane de dolari din 4.243 de locaţii, depăşind filmul "The Super Mario Bros Movie" şi toate filmele Marvel lansate în acest an, devenind astfel cea mai bună lansare a anului.

Fuziunea, alimentată de reţelele de socializare, dintre Barbie a lui Gerwig şi Oppenheimer al lui Christopher Nolan, sub numele de "Barbenheimer", a readus spectatorii în sălile de cinema în număr record pentru a vedea ambele filme ca o dublă proiecţie. Oppenheimer a depăşit, de asemenea, aşteptările, obţinând încasări de 80,5 milioane de dolari în 3 610 cinematografe din SUA şi Canada, ceea ce îl face cel mai bun start al lui Nolan în afara filmului Batman şi unul dintre cele mai bune lansări de până acum pentru o dramă biografică clasificată R.

De asemenea, este pentru prima dată când un film a avut un debut cu peste 100 de milioane de dolari şi un alt film a avut un debut cu peste 80 de milioane de dolari în acelaşi weekend.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

La nivel internaţional, Barbie a generat încasări de 182 de milioane de dolari din 69 de teritorii, alimentând un weekend global de 337 de milioane de dolari, în timp ce Oppenheimer a obţinut 93,7 milioane de dolari din 78 de teritorii, reuşind chiar să depăşească Barbie în India, pentru un total global de 174,2 milioane de dolari.

Barbenheimer a afectat vânzările de bilete pentru Mission: Impossible: Dead Reckoning Part I, care au scăzut cu 64% după un weekend de deschidere solid şi recenzii bune.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.