Filmul „Don’t Look Up” regizat de Adam McKay, cu Leonardo DiCaprio şi Jennifer Lawrence în distribuţie, a stabilit un record de vizionare pe Netflix cu peste 150 de milioane de ore.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

În a doua săptămână de la lansarea pe platforma de streaming, filmul a înregistrat 152,29 de milioane de ore de vizionare, între 27 decembrie şi 2 ianuarie. Astfel, el a ajuns cel mai urmărit film în limba engleză pe Netflix la nivel global, potrivit Variety.

„Don’t Look Up”, în care joacă şi Meryl Streep, Cate Blanchett, Jonah Hill şi Timothée Chalamet, a fost lansat în câteva cinematografe pe 10 decembrie şi a avut premiera pe Netflix pe 24 decembrie. În primele două zile online, el a înregistrat 111,03 milioane de ore de vizionare.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Locul al doilea în săptămâna încheiată pe 2 ianuarie a fost ocupat de „The Unforgivable”, cu Sandra Bullock, care a acumulat 21,3 milioane de ore de vizionare, urmat de „The Lost Daughter”, primul lungmetraj regizat de actriţa Maggie Gyllenhaal, cu 18,3 milioane de ore.

Filmul lui McKay a primit critici împărţite, iar în mediul online a stârnit dezbateri aprinse.

Kate Dibiasky, interpretată de Lawrence, este absolventă a facultăţii de Astronomie şi, împreună cu profesorul ei, dr. Randall Mindy, jucat de DiCaprio, face o descoperire uluitoare: o cometă care orbitează în Sistemul Solar. Prima problemă este că traiectoria ei indică o coliziune directă cu Pământul. A doua este că nimănui nu pare să-i pese.

Aparent, vestea unei comete de dimensiunea Everestului care ar putea distruge Pământul este una greu de digerat. Cu ajutorul doctorului Oglethorpe, Kate şi Randall pornesc într-un turneu mediatic, care îi poartă din cabinetul indiferentei preşedinte Orlean şi al fiului ei angajat în funcţia de şef de personal, Jason, până în studiourile „The Daily Rip”, un matinal plin de viaţă, găzduit de Brie şi Jack.

La doar şase luni distanţă de impactul cometei cu Pământul, gestionarea unui flux de ştiri de 24 de ore şi atragerea atenţiei publicului obsedat de reţelele de socializare înainte de a fi prea târziu se dovedeşte a fi o sarcină surprinzător de comică.

Filmul, care păstrează momente cheie şi după genericul de final, prezintă eforturile celor trei oameni de ştiinţă în a convinge planeta de existenţa cometei care o va distruge. Se confruntă cu teorii ale conspiraţiei, cu interese economico-politice şi indiferenţă.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.