Fiica lui Bruce Lee a dat în judecată un cunoscut lanţ de restaurante din China pentru că a folosit fără permisiune imaginea actorului, scrie BBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Bruce Lee Enterprises, condusă de Shannon Lee, susţine că Real Kungfu (Zhen Gongfu) a folosit imaginea tatălui ei în logo fără a avea permisiunea.

Compania doreşte ca lanţul de restaurante fast food să înlăture imediat imaginea şi cere, după cum scrie presa, daune de 30 de milioane de dolari.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Real Kungfu susţine că folosirea logo-ului cu imaginea unui bărbat cu părul închis la culoare a fost aprobată de autorităţile locale.

Logo-ul este folosit de 15 ani, a mai scris lanţul de restaurante pe contul Weibo.

„Suntem nedumeriţi că după atâţia ani suntem daţi în judecată acum şi studiem cazul în pregătirea unui răspuns”.

Lanţul de restaurante, cu sediul în Guangzhou, a fost fondat în 1990 şi are aproximativ 600 de localuri în China.

Bruce Lee Enterprises gestionează licenţele privind imaginea starului decedat în 1973.

Anul acesta, fiica lui Bruce Lee a solicitat Administraţiei Naţionale de Film din China să ceară schimbarea modului în care este portretizat tatăl ei în filmul „Once Upon a Time... in Hollywood” al lui Quentin Tarantino. Cineastul american nu a răspuns acuzaţiei că l-a ironizat pe Lee.

Filmul, programat să fie lansat în China pe 25 octombrie, trebuia să fie reeditat, ca toate producţiile străine, la cererea cenzorilor. Tarantino, care are drepturile totale asupra producţiei Sony, a refuzat acest lucru, astfel că lungmetrajul nu a mai fost lansat în această ţară.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.