Albumul „After Hours” al lui The Weeknd a înregistrat cea mai bună săptămână de vânzări de anul acesta şi a debutat pe primul loc în Billboard 200, unde artistul country Kenny Rogers a revenit în top 10 după mai mult de trei decenii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

„After Hours” este al patrulea album al canadianului care ajunge pe primul loc în topul american.

Potrivit datelor Nielsen Music/ MRC, el a fost vândut în Statele Unite în 444.000 de unităţi, în săptămâna încheiată pe 26 martie. Această sumă marchează şi un record personal al artistului.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

El a depăşit „Map of the Soul: 7” al grupului BTS, care a debutat la începutul lunii martie cu 422.000 de unităţi vândute într-o săptămână.

The Weeknd s-a mai aflat pe primul loc în top cu „My Dear Melancholy” (o săptămână, în 2018), „Starboy” (cinci săptămâni, în 2016-2017) şi „Beauty Behind the Madness” (trei săptămâni, în 2015).

Piesele de pe album, între care „Heartless” şi „Blinding Lights”, au fost accesate online de 220,7 milioane de ori.

„After Hours” a înregistrat şi cea mai bună săptămână a unui album R&B de la „Lemonade” al lui Beyoncé (2016), care a fost vândut în 653.000 de unităţi în prima săptămână.

Pe locul al doilea în clasament s-au clasat Lil Uzi Vert şi „Eternal Atake”, după două săptămâni petrecute în fruntea Billboard 200. Albumul a fost vândut în 115.000 de unităţi.

„My Turn” al lui Lil Baby a coborât un loc, până pe trei, cu 60.000 de unităţi vândute în a patra săptămână de la debut, iar Bad Bunny şi „YHLQMDLG” s-au clasat pe patru, în coborâre o poziţie, după ce a fost vândut în 51.000 de unităţi în a patra săptămână de la lansare

Cântăreţul pop Conan Gray şi primul lui album de studio au debutat pe locul al cincilea în topul american, cu 49.000 de unităţi vândute.

Roddy Ricch şi „Please Excuse Me for Being Antisocial” s-au menţinut pe poziţia a şasea, cu 43.000 de unităţi vândute în a 16-a săptămână de top, în timp ce Post Malone şi „Hollywood’s Bleeding” au urcat un loc, până pe şapte, cu 38.000 de unităţi vândute în a 29-a săptămână de la lansare.

Cântăreaţa Jhené Aiko şi „Chilombo” au coborât trei locuri, până pe opt, cu 37.000 de unităţi vândute în a treia săptămână de la debut.

Cântăreţul country Kenny Rogers, care a decedat pe 20 martie, la vârsta de 81 de ani, a revenit în top cu cea mai bună clasare din ultimii 37 de ani. „The Best of Kenny Rogers: Through the Years” a debutat pe locul al nouălea, cu 32.000 de unităţi vândute.

Colecţia de 20 de piese a fost lansată în 2018 şi cuprinde single-uri ca „The Gambler”, „Lucille” şi „Lady”. Pe album nu este inclus „Islands in the Stream”, celebru duet cu Dolly Parton, lansat în 1983, an în care a petrecut două săptămâni pe primul loc în Billboard Hot 100.

Ultima dată când Rogers s-a aflat în top 10 al Billboard 200 a fost în 1983, cu „Eyes That See in the Dark”, care a ajuns pe locul al şaselea. 

Locul al zecelea în actualul top Billboard 200 a fost ocupat de coloana sonoră a filmului de animaţie „Frozen II”, care şi-a menţinut poziţia, după ce a fost vândută în 31.000 de unităţi în a 19-a săptămână de la lansare.

Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multi-metric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de accesări sunt egale cu un album). Mai nou, sunt incluse accesările audio şi video on demand din YouTube, precum şi vizualizările video de pe Apple Music, Spotify, Tidal şi Vevo.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.