Volvo Cars a început să transfere producţia de vehicule electrice produse din China în Belgia, aanticipând că Uniunea Europeană va continua planurile de a descuraja prin tarife importurile subvenţionate de Beijing, conform publicaţiei The Times, citată de Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Volvo Cars, care este deţinută în majoritate de compania chineză Geely, se gândea să oprească vânzările de vehicule electrice construite în China cu destinaţia Europa, dacă ar fi introduse tarife, a spus ziarul, citând persoane din interiorul companiei.

Cu toate acestea, articolul a adăugat că mutarea producţiei modelelor Volvo EX30 şi EX90 din China în Belgia ar putea anula necesitatea ca Volvo Cars să facă acest lucru.

Evenimente

30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMAG
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: ACUE, Electrica Furnizare, Raiffeisen Bank, Transgaz
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris

Şi producţia anumitor modele Volvo cu destinaţia Regatul Unit ar putea fi mutată în Belgia, a spus Times.

Volvo nu a răspuns imediat la o solicitare a Reuters de comentarii în afara orelor normale de lucru.

Comisia Europeană, care supraveghează politica comercială în Uniunea Europeană, a lansat anul trecut o investigaţie pentru a stabili dacă maşinile complet electrice fabricate în China primesc subvenţii care denaturează piaţa şi justifică impunerea unor tarife suplimentare.

Ancheta antisubvenţie, lansată oficial pe 4 octombrie, poate dura până la 13 luni.

Comisia poate impune taxe antisubvenţie provizorii la nouă luni de la începerea anchetei.

Relaţiile dintre China şi UE au fost tensionate de factori precum legăturile mai strânse ale Beijingului cu Moscova după invazia Rusiei în Ucraina.

UE încearcă să-şi reducă dependenţa de a doua economie din lume, în special pentru materialele şi produsele necesare pentru tranziţia sa ecologică.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.