Unul dintre cei mai mari retaileri online de home&deco din Europa Centrală şi de Est (ECE), Vivre, a anunţat marţi că a deschis al doilea centru de procesare, în Slovacia, alături de partenerul său logistic din regiune, investiţia iniţială fiind de un milion de euro.
Cu o suprafaţă totală de 3.000 de metri pătraţi, noul centru logistic deserveşte cinci dintre cele nouă ţări în care brandul Vivre este prezent: Slovacia, Cehia, Polonia, Slovenia şi Croaţia.
”Proiectul aplică bunele practici şi tehnologia centrului din România, cu optimizări personalizate, echipamente tehnice şi fluxuri menite să deservească atât procesarea produselor de mici dimensiuni (decoraţiuni şi accesorii), cât şi a pieselor de mobilier şi a altor produse de mari dimensiuni. Abordarea axată pe tehnologie face posibilă implementarea şi optimizarea unui lanţ logistic care porneşte de la peste 1.000 de furnizori şi ajunge la aproape 500.000 de clienţi unici”, se arată în comunicat.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Noul centru logistic a presupus deja o investiţie iniţială de aproximativ 1 milion de euro în echipamente, infrastructură şi mărfuri, cu 50 oameni care asigură ambalarea comenzilor, controlul calităţii şi livrarea coletelor în cele cinci ţări, total independent de centrul de procesare din România, potrivit companiei.
”Lanţul de aprovizionare pentru centrul din Slovacia este integrat cu furnizorii de marfă şi servicii start-to-end şi reprezintă un hub important în ecosistemul Vivre. Pentru următorii doi ani sunt programate noi investiţii care să susţină creşterea volumelor procesate”, se arată în comunicat.
Deschiderea unui nou centru de procesare a venit în mod natural, în contextul extinderii geografice din ultimii ani a vânzărilor Vivre în ECE, potrivit directorului general al Vivre, Monica Cadogan.
”Perioada de livrare şi calitatea produselor vândute pe site sunt elemente strategice ale experienţei Vivre, noua investiţie contribuind la eficientizarea timpilor de procesare şi la o siguranţă sporită a transportului. În Slovacia sunt deja gestionate jumătate dintre comenzile care înainte erau procesate în România, ceea ce ne ajută să fim mai aproape şi să consolidăm încrederea consumatorilor noştri din aceste pieţe”, a declarat Cadogan.
Până la deschiderea depozitului din Slovacia, comenzile pentru toată regiunea erau procesate şi expediate din România. Deschiderea noului centru face parte din strategia Vivre de extindere în Europa, în acest moment platforma online deservind o piaţă de aproximativ 100.000.000 de europeni, potrivit companiei.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.