TikTok a continuat, în ciuda pierderii celei mai importante pieţe, să-şi crească veniturile, care au fost semnificativ mai mari anul trecut faţă de 2020.
Utilizatorii TikTok au cheltuit anul trecut 2,3 miliarde de dolari în cadrul platformei sociale chineze. Cel puţin aşa arată estimarea Sensor Tower, care a luat în calcul şi versiunea pentru China, Douyin.
Faţă de cele 1,3 miliarde câştigate în 2020, veniturile TikTok au crescut anul trecut cu 77%.
Doar în ultimul trimestru din 2021 TikTok a câştigat peste 824 de milioane de dolari, mai mult decât dublu faţă de aceeaşi perioadă din 2020, când ajungea la 382 de milioane de dolari.
China a rămas piaţa care aduce cei mai mulţi bani, însă, în T4 2021 a reprezentat doar 57% din veniturile totale, faţă de 85%, cât reprezenta în T4 2020.
După ce, în 2020, a fost blocat în India, adopţia TikTok a scăzut anul trecut cu 25%. De la peste 970 de milioane de instalări în 2020, TikTok a numărat 740 de milioane de instalări în 2021.
Cu toate astea, anul trecut, TikTok a devenit prima aplicaţie care nu este deţinută de Meta ce depăşeşte pragul de 3 miliarde de instalări de când există.
În T4 2021, timpul petrecut pe TikTok a crescut cu 15%, iar numărul de sesiuni (deschideri şi folosiri) a crescut faţă de aceeaşi perioadă din 2020 cu 30%.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.