TikTok a continuat, în ciuda pierderii celei mai importante pieţe, să-şi crească veniturile, care au fost semnificativ mai mari anul trecut faţă de 2020.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Utilizatorii TikTok au cheltuit anul trecut 2,3 miliarde de dolari în cadrul platformei sociale chineze. Cel puţin aşa arată estimarea Sensor Tower, care a luat în calcul şi versiunea pentru China, Douyin.

Faţă de cele 1,3 miliarde câştigate în 2020, veniturile TikTok au crescut anul trecut cu 77%.

Doar în ultimul trimestru din 2021 TikTok a câştigat peste 824 de milioane de dolari, mai mult decât dublu faţă de aceeaşi perioadă din 2020, când ajungea la 382 de milioane de dolari.

China a rămas piaţa care aduce cei mai mulţi bani, însă, în T4 2021 a reprezentat doar 57% din veniturile totale, faţă de 85%, cât reprezenta în T4 2020.

După ce, în 2020, a fost blocat în India, adopţia TikTok a scăzut anul trecut cu 25%. De la peste 970 de milioane de instalări în 2020, TikTok a numărat 740 de milioane de instalări în 2021.

Cu toate astea, anul trecut, TikTok a devenit prima aplicaţie care nu este deţinută de Meta ce depăşeşte pragul de 3 miliarde de instalări de când există.

În T4 2021, timpul petrecut pe TikTok a crescut cu 15%, iar numărul de sesiuni (deschideri şi folosiri) a crescut faţă de aceeaşi perioadă din 2020 cu 30%.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.