Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a anunţat că reevaluarea ofertelor pentru ultimele două Loturi ale Autostrăzii Buzău-Focşani (A7) a fost finalizată, iar Constructorul român, desemnat iniţial de CNAIR, a fost menţinut. El a adăugat c lucrările pentru ambele tronsoane au o valoare totală de 2,78 miliarde de lei, fără TVA, sunt finanţate prin PNRR, iar termenul de finalizare este de 26 de luni de la semnarea contractelor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
UPDATE: CNAIR a anunţat, luni, că s-a redesemnat câştigătorul pentru construcţia tronsoanelor 2 şi 3 ale autostrăzii Buzău- Focşani, A7 (Autostrada Moldovei) 

”Luni, 12.12.2022, după finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor, pentru Tronsonul 2 (km 4+600 – km 35+400) Vadu Paşii – Râmnicu Sărat şi pentru Tronsonul 3 (km 35+400 – km 71+500) Râmnicu Sărat – Mândreşti Munteni din autostrada BUZĂU – FOCŞANI, A7 (Autostrada Moldovei), CNAIR a comunicat rezultatul procedurilor de atribuire a celor 2 contracte de execuţie lucrări. Ofertantul desemnat câştigător în cadrul ambelor loturi este ASOCIEREA SC SA & PE CONSTRUCT SRL – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. - S.C. INTERTRANSCOM IMPEX S.R.L”, a transmis CNAIR, într-un comunicat d epresă.   

·         Pentru Tronsonul 2, cu preţul de 1.317.073.556,06 Lei fără T.V.A. 

·         Pentru Tronsonul 3, cu preţul de 1.469.390.182,97 Lei fără T.V.A. 

 Durata de execuţie a contractelor este de 26 de luni, iar perioada de garanţie a lucrărilor este de 10 ani. Finanţarea acestor obiective este asigurată prin PNRR. 

Potrivit companiei, pe aceaste secţiuni de autostradă vor fi realizate şi o serie de lucrări de artă, respectiv: 

-           pentru Tronsonul 2, 12 poduri dintre care, Podul peste Râmnicul Sărat şi DN22 este de o complexitate tehnică ridicată, având lungimea de 791 m. 

-           pentru Tronson 3, 18 poduri şi un pasaj, din care Podul peste DJ 205R şi pârâul Ramna este de o complexitate tehnică ridicată, având lungimea de 380 m. 

Autostrada Buzău – Focşani face parte din Coridorul 3 – Bucureşti – Regiunea NE (Moldova) (OR3) şi reprezintă o prioritate absolută la nivel naţional, conform analizei din Modelul Naţional de Transport, dezvoltarea infrastructurii rutiere prin construcţia unei autostrăzi în lungul acestui coridor va conduce la creşterea traficului rutier prin generarea de noi călătorii şi atragerea de noi investiţii în ariile urbane. Coridorul facilitează accesul în zona turistică Neamţ sau nordul Moldovei. 

”Semnarea contractelor de achiziţie publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestaţii şi respectiv după soluţionarea contestaţilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire”, a mai transmis CNAIR.  

ŞTIRE INIŢIALĂ: ”Reevaluarea ofertelor pentru ultimele două Loturi ale Autostrăzii Buzău-Focşani (A7) a fost finalizată! Constructorul român, desemnat iniţial de CNAIR, a fost menţinut! Cele două loturi însemnă, cumulat, 67 de km: Lotul 2 între Vadu Paşii – Râmnicu Sărat şi Lotul 3 între Râmnicu Sarat – Mândreşti Munteni.

Dacă nu vor fi depuse noi contestaţii este posibil ca anul acesta să semnăm şi aceste două contracte din Autostrada Moldovei”, a scris Sorin Grindeanu, luni pe Facebook.
Evenimente

31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
 
El a ami spus că ”lucrările pentru ambele tronsoane au o valoare totală de 2,78 miliarde de lei (fără TVA) şi sunt finanţate prin PNRR”.
 
Termenul de finalizare este de 26 de luni de la semnarea contractelor, a adăugat ministrul Transporturilor.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.