Retailerul KitchenShop, specializat pe ustensile de bucătărie şi vase pentru gătit, a anunţat, miercuri, că estimează o creştere de 10% a afacerilor în acest an, până la 11 milioane euro, în contextul în care tot mai mulţi români au devenit pasionaţi de gătit, iar această activitate a devenit inclusiv un instrument de dezvoltare personală.
Retailerul a evoluat de la o cifră de afaceri de un milion de euro în 2010 la 10 milioane de euro în 2018. În prezent, compania are 156 de angajaţi şi, pe lângă platforma de vânzare online, deţine o reţea de 18 magazine, dintre care unul în Budapesta, Ungaria.
Compania estimează un avans de 10% al afacerilor în acest an, în condiţiile în care din ce în ce mai multe persoane sunt atrase de gătit.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
”Gătitul nu mai este o simplă necesitate, ci a devenit, pentru mulţi, o pasiune, un tool (instrument – n.r.) de dezvoltare personală sau chiar o direcţie de reorientare profesională”, a declarat proprietarul retailerului, Laurenţiu Ilie.
Pentru KitchenShop, 2018 a fost anul cu cele mai mari vânzări. În 2019, Laurenţiu Ilie estimează o cifră de afaceri de aproximativ 11 milioane de euro.
”Anii cu cea mai mare creştere procentuală au fost 2013, cu o creştere de 40% faţă de 2012, ca urmare a începerii distribuţiei brandului BRITA şi 2016, când, datorită deschiderii a şase noi magazine, cifra de afaceri a crescut cu 40% faţă de 2015”, se arată în comunicat.
Bucureştiul reprezintă zona cu cele mai mari vânzări: magazinele de aici au înregistrat anul trecut 43% din totalul vânzărilor KitchenShop în România, în timp ce 24% din comenzile online au fost plasate tot din Capitală.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.