La doar câteva zile după anunţarea unui serviciu meteo contracost, Twitter lansează primul său abonament, numit Twitter Blue.
La fel ca serviciul meteo, disponibil doar în câteva oraşe din America de Nord, Twitter Blue este rezultatul noii politici a companiei, de a suplimenta veniturile din reclame cu cele din servicii.
Pentru un abonament lunar, Twitter Blue oferă utilizatorilor o serie de facilităţi suplimentare, care nu sunt şi la dispoziţia celor care folosesc în mod gratuit platforma socială.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Twitter Blue include, printre altele, funcţia Undo Tweet. Aceasta oferă utilizatorului un răgaz de 30 de secunde, în care se poate retrage o postare, după ce a apăsat butonul de publicare. Undo Tweet funcţionează într-un mod similar opţiunii cu acelaşi nume din Gmail şi este cea mai apropiată funcţie de mult cerutul buton de editare a postărilor.
Dincolo de Undo Tweet, abonamentul include şi un Reader Mode, care, la fel care ca funcţiile cu acelaşi nume ale browser-elor web, curăţă paginile web de elementele care distrag atenţia de la citirea articolelor.
Folder Bookmarks este o altă facilitate disponibilă doar în Twitter Blue. Aceasta permite organizarea pe foldere a posturilor favorite salvate.
Cei care plătesc vor beneficia şi de un nivel mai mare de customizare a aplicaţiei mobile, având la dispoziţie mai multe teme coloristice pentru interfaţa grafică din care pot alege.
Pentru început, Twitter Blue este disponibil doar în Canada şi Australia, unde costă 3,5 dolari canadieni respectiv 4,5 dolari australieni pe lună.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.