După ce majoritatea marilor platforme sociale au copiat formatul short-form video de la TikTok, a venit rândul aplicaţiei chineze să importe o idee de la altă platformă socială.
TikTok a început să testeze formatul Stories, care, eventual, va fi implementat şi disponibil pentru toţi utilizatorii reţelei. Deşi arată la fel ca Stories din Snapchat sau Instagram, implementarea TikTok are, totuşi, o doză de originalitate.
Şi în cazul TikTok, formatul Stories va ocupa întreg ecranul şi va fi la fel de efemer ca pe celelalte platforme - postările vor putea fi văzute 24 de ore, după care vor fi şterse automat.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Originalitatea vine din faptul că, în loc să adauge Stories într-un rând orizontal în partea de sus a ecranului, ca la celelalte reţele sociale, TikTok a creat o bară laterală, ce va acomoda Storie-urile, bară care va fi afişată şi ascunsă printr-un swipe.
Va exista, bineînţeles, opţiunea adăugării unor comentarii şi reacţii la Stories. De asemenea, acestea vor putea fi accesate, ca pe Instagram, apăsând poza de profil a unui utilizator.
TikTok nu a spus cât va dura testul şi când formatul Stories va fi lansat oficial. De regulă, aceste teste durează câteva luni.
“Inventat” de Snapchat, formatul Stories a fost adoptat rapid de cele mai mari platforme sociale şi, de regulă, au avut succes. Stories a prins mai greu pe Facebook şi aproape deloc pe Twitter. De altfel, Twitter a anunţat chiar recent că va renunţa acesta.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.